  • Data: 2014-04-13 22:21:04
    Temat: Re: karta na oświadczenie lub przeniesienie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 13 kwietnia 2014 22:11:26 UTC+2 użytkownik S napisał:
    W moim przekonaniu dziś

    > problemem jest ulokowanie sensowne depozytów, a nie zdobycie KK.
    Oczywiście masz dużo racji.
    Z tym wciskaniem to pewnie tam konto kolezanka miała i była ich klientem to i jej na
    podstawie historii w koncie zaproponowali.
    Zresztą różnie to bywa.
    Ja tam z tzw wisienek nie korzystam ale żonka ostatnio na gruponie za 5 zł kupiła
    kupon że niby jak KK w City założy to tableta przyślą. Oczywiście o jakis symboliczny
    limit 1500zl wnisokowała bo kk niepotrzebna do niczego a o tableta dla córki jej
    chodziło. Limit przyznali kartę przysłali i aktywować telefonicznie prosili.
    Żonka zadzwoniła w celu aktywcji a tam aktywowali i zaproponowali że zwiększa limit z
    1500 do 10tys. Nie wiem po co komu limit 10tys więc żona odmówiła, auto zatankowała
    bo trzeba było iles tam wydac KK aby tableta przysłali i czeka na tableta a kk zaraz
    po dobiorze przesyłki zamknie. Ale tak piszę: sami zaproponowali kilkakrotne
    zwiększenie limitu- z 1,5 do 10 tys.