  • Data: 2014-04-13 22:11:26
    Temat: Re: karta na oświadczenie lub przeniesienie
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-13 21:34, Kris pisze:

    > Bo przy umowie o pracę /świadczeniu ZUS tak jest. Z własną DG czy umowami
    śmieciowymi już dużo więcej zachodu.

    W Millenium koleżance wcisnęli KK na podstawie historii konta. Miała
    kilka wpływów ze zleceń, ale nieregularnych tzw. śmieciowych. Na co
    dzień jest studentką. Mnie też wciskali, ale odmówiłem. Doprawdy nie
    wiem w czym tu problem... W BPH i BZ WBK też sami proponują (nawet, gdy
    się nie ma u nich konta, a miało np. rok czy dwa lata temu). mBank daje,
    Citi na oświadczenie bez papierów żadnych... W moim przekonaniu dziś
    problemem jest ulokowanie sensowne depozytów, a nie zdobycie KK.

    --
    Pozdrawiam