  • Data: 2014-04-13 23:25:49
    Temat: Re: karta na oświadczenie lub przeniesienie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 12 Apr 2014 19:49:05 +0200, mm napisał(a):
    > Przeniesienie karty to jedna z opcji. Nie muszę salda spłacać, a historia w BIK
    > też jest w porządku. Nie chce mi się tylko z papierami latać. Po prostu. Chcę
    > tak jak kiedyś w Polbanku dostałem kartę za kartę z BZWBK. Pokazuje wyciąg, bank
    > sprawdza mnie w BIK i daje nową kartę pod warunkiem wypowiedzenia starej w ciągu
    > miesiąca od podpisania umowy o nową. Proste? Proste!

    Proste, ale czemu "pod warunkiem wypowiedzenia starej" ?

    Ja rozumiem ze bank chce miec wylacznosc i obroty, ale zeby klienta
    chcial ?
    A gdyby nie to, to mozna by i w miare bezbolesnie kredyt przesunac na
    druga karte - na nowej splacac malo, na starej duzo, po kilku
    miesiacach sie splaci i mozna likwidowac stara.

    J.