    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jaki kredyt ??? (nie znam sie)
    Date: Wed, 2 Mar 2005 00:29:43 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179062042.chello.pl

    wkg <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Etam. Poczytaj cos o plynnosci ; )) Jezeli masz dlug w rachunku
    > biezacym mozesz sprzedac auto po godziwej cenie bez pospiechu i
    > splacic kredyt. Jezeli masz samochodowy - lezysz i kwiczysz. Nic nie
    > mozesz bez zgody banku.

    a) pisales o gotowkowym. O kredycie w rachunku to ja pisalem, wiec wez
    przestan
    b) kredyt w rachunku na 12 tysiecy - to trzeba miec niezle wplywy. Nic nie
    pisales o tym, ze w sytuacji, jak stracisz prace i nie ma regularnych
    wplywow, to bank nagle moze zazadac zwrotu calej kwoty. Ryzyko spore. A w
    samochodowym - splacasz sobie - bo np pozyczasz od rodziny.
    c) przestan operowac skranosciami. To, ze dla ciebie dysponowanie majatkiem
    jest tak wazne, nie oznacza, ze jest to wazne dla wszystkich. Dla wiekszosci
    jednak liczy sie najnizsze oprocentowanie.
    A kredyt gotowkowy na 2 lata i roznica pomiedzy kredytem samochodowym 5%.
    Prosze - pokaz mi, ktory to taki. Jesli juz piszesz - wskaz go, bardzo Cie
    prosze!