  • Data: 2005-03-02 00:29:36
    Temat: Re: jaki kredyt ??? (nie znam sie)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wkg <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Szkoda gadac ... mam nadzieje, ze kupujacy wybierze dobrze.

    Tak - na przyklad kredyt samochodowy, gdzie nia ma zastawu tylko
    przewlaszczenie.
    Ja juz konkretnie doradzam ten kredyt. Moze jest cos tanszego w miejscu, w
    ktorym bedzie kupowal samochod.
    http://www.multibank.pl/oferta/kredyt_samochodowy.jh
    tml

    Kredyt w rachunku - przez 4 lata trzeba miec niezla dyscypline, zeby go
    splacic - no i w KB nominalne oprocentowanie 16,5-17,5% nie robi dobrego
    wrazenia.
    Zreszta pewnie jesli mialbyu mozliwosc to by go dawno zaciagnal.
    Gotowkowy? No coz - mysle, ze wiekszosc osob wolaloby miec miesiecznie
    wiecej benzyny, albo lepszy samochod, bo przy 4 latach to bedzie juz calkiem
    spora kwota.