  • Data: 2005-03-02 00:04:16
    Temat: Re: jaki kredyt ??? (nie znam sie)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wkg <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Odpowiadaj na posty wolniej ale po namysle ... czytaj ze zrozumieniem
    > ... to nie chodzi o ddowodnienie racji, chodzi o jak najlepsze
    > rozwiazanie dla osoby inicjujacej watek. Nie pien sie.

    Oooo - zmieniasz taktyke, panie nieomylny?
    Nie chodzi o udowdonienie racji, ale oczywiscie piszac swoj post i dowalajc
    sie do mnie nic nie chciales udowodnic?
    To moze mi przyznasz racje z kredytem w rachunku, czy twoja teoria by tego
    nie wytrzymala?

    > Etaaaam. Rzecz wzgledna.

    Czytaj ze zrozumiem. Czy 12 tysiecy na 4 lata bierze ktos, kto ma duze
    wplywy na rachunek.
    tu nie chodzi o dowodzenie swoich racji, chodzi o jak najlepsze rozwiazanie.
    Ty tego nie zrobiles.

    > Jak tracisz prace majac kredyt w rach b lub gotowkowy- sprzedajesz
    > auto i splacasz dlugi. Jak tracisz prace majac kredyt samochodowy -
    > jestes ugotowany, nie masz ruchu. Jezeli masz mozliwosc pozyczyc od
    > rodziny - nie pozyczasz w banku. Jezeli pozyczasz w banku - nie masz
    > rodziny od ktorej mozesz pozyczyc.

    Mysl. Jesli pozyczasz na taka kwote az na 4 lata to chodzi ci o jak
    najmniejsze raty, a nie zabezpieczenie sie przed hipotetycznymi
    mozliwosciami.
    Zwlaszcza, ze O TO wlasnie chodzilo osobie, ktora inicjowala watek.

    > Pisze o kredycie w rach b. Tylko trzeba czytac posty na ktore sie
    > odpowiada

    Do siebie piszesz? Przecez ja pisalem, zeby nie bral kredytu gotowkowego i
    biorac pod uwage kwote i okres kredytu - zaproponowalem kredyt samochodowy.
    Jako alternatywe dalem niskooprocentowany kredyt w rachunku lub KK.
    ty zas mnie wysmiales z tymi propozycjami i nagle wyskakujesz z kredytem w
    rachunku. Wybacz, ale smieszny jestes.

    > Przelicz dobrze roznice w ratach. Kredyt w rach b to okl 12 % ( nie
    > wiem dokladnie, mam rach w fortisie, mbanku i multi )

    Ooooo. Pekasz? No dobrze. Widze, ze przyznales mi jednak racje. Nie wymagam,
    zebys to robil publicznie, ale mam satysfakcje. Trollu!