  • Data: 2005-03-02 05:51:22
    Temat: Re: jaki kredyt ??? (nie znam sie)
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czlowieku ... chodzi o to, ze bank ma zastaw na aucie ; )))

    No i co z tego - jeżeli bank ma spłacony kredyt to zwalnia
    zastaw/przewłaszczenie.
    Jednym słowem - nie znasz się na sprawie.

    > Za proste : )) Skad te pieniazki ? Przeciez nie ma pieniazkow ... pozycza
    > je
    > od banku : ) Jest ugotowany, nie ma ruchu.

    Sam jesteś ugotowany. Jeżeli mam kredyt samochodowy i chcę sprzedać samochód
    to go sprzedaję. Informuję o takim zamiarze bank. Ten kto kupuje przelewa
    kasę na kredyt a jeżeli cena sprzedaży jest wyższa od aktualnego kredytu to
    jeszcze mi kasa zostaje.
    Jednym słowem - nie znasz się na sprawie.

    > Nie zajazyles. Jezeli masz wypadek, bronisz sie rekami i nogami przed
    > szkoda
    > calkowita. W przypadku szkody calkowitej dostajesz marne grosze za auto
    > tyle, zeby pokryc reszte kredytu. Bankowi. I jestes wyslizgany z reszty.

    Sam masz problemy z żarówką
    Jeżeli masz szkdoę całkowitą to:
    - ubezpieczyciel powiadamia również bano o takiej sytuacji
    - od ustaleń pomiędzy kredytobiorcą a bankiem zależy gdzie te pieniądze
    trafią
    - to że ktoś dostaje marne pieniądze oznacza że jest dupa i nie umie się
    kłucić u ubezpieczyciela
    - jeżeli naprawisz samochód (np za pożyczone pieniądze) bank zwróci ci kasę
    z odszkodowania ( i oddasz pożyczkę)
    - nawet jak nie będziesz chciał naprawiać autka wrak jest też coś wart

    > Latwo Cie porazic ; ))

    Liczyć nie umiesz, nie znasz się, a głupoty gadasz.
    > czyli ponizej 40 miesiecznie ... okl 10 litrow paliwa za wolnosc
    > dysponbowania majatkiem ( autem )

    Ileż można Ci pisać że wolność dysponowania autem jest. A ja wolę mieć nawet
    te 40 zł miesięcznie. Ale widać Ty bogaty jesteś.

    > Etam. Poczytaj cos o plynnosci ; )) Jezeli masz dlug w rachunku biezacym

    To żeś teraz dowalił. Sam sobie poczytaj o płynności.
    Ciekaw jestem jak by Ci bank wypowiedział kredyt w rachunku - jak by
    wyglądała Twoja płynność

    Darek