  • Data: 2005-03-01 23:55:02
    Temat: Re: jaki kredyt ??? (nie znam sie)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wkg <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Po prostu radz dopiero, gdy wiesz o czym mowa. Albo oczywiscie kopiuj
    > cudze teksty. Ale przede wszystkim czytaj watki na ktore odpowiadasz.

    1) Prosze cie o podanie ktory to taki tani kredyt gotowkowy na 2 lata na
    kwote ok 12 tysiecy zlotych. Pytam sie po raz kolejny. Po raz kolejny nie
    odpowiadasz. Masz swiadomosc, ze mowimy o rzeczywistej stopie
    oprocentowanie, a nie tej reklamowanej?
    2) Twoja porade traktuje na zasadzie- ktos sie pyta - w jakim banku zalozyc
    konto. Ty odpowiadasz - trzymaj gotowke przy sobie, bo bankomat moze miec
    awarie i stracisz.

    Czytajac maila ja zrozumialem - Czlowiek chce wziac jak najtanszy kredyt.
    (wnioskuje to po tym, ze pisze - "czy bardziej sie oplaca" oraz "bo wiadomo
    kazdy bank jest "the best"".).
    Ty zas przekonujesz go, do rozwiazania najdrozszego - w imie zabezpieczenia
    sie przed ewentualnoscia, ktora (?) doswiadczyles.
    I khem - nie wiem czy zauwazyles, ale piszemy o 48 miesiacach - 4 latach!!!!
    Przy takiej kwocie proponowac kredyt gotowkowy, jest przykladem kompletnej
    indolencji. Ale tak wiem, ja kredytu nie bralem samochodowego i nie mam skad
    skopiowac informacji, ROTFL. Bardzo ciekawe, ze caly czas konsekwentnie
    unikasz odpowiedzi na moje pytania.
    Zenujacy jestes, tyle moge stwierdzic. I to nawet bez kopiowania, heheh