  • Data: 2005-03-02 00:13:29
    Temat: Re: jaki kredyt ??? (nie znam sie)
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Oooo - zmieniasz taktyke, panie nieomylny?
    > Nie chodzi o udowdonienie racji, ale oczywiscie piszac swoj post i
    > dowalajc sie do mnie nic nie chciales udowodnic?
    > To moze mi przyznasz racje z kredytem w rachunku, czy twoja teoria by
    > tego nie wytrzymala?

    Z jakim kredytem w rachunku ? Tym, ktory doradzilem w pierwszym pscie ?

    > Czytaj ze zrozumiem. Czy 12 tysiecy na 4 lata bierze ktos, kto ma duze
    > wplywy na rachunek.

    Tak. Np jezeli chce kilkanascie - kilkadziesiat tysiecy zostawic sobie na
    czarna godzine. Albo, jezeli nie chce, zeby mu US zagladal skad ma kase na
    auto.

    > Mysl. Jesli pozyczasz na taka kwote az na 4 lata to chodzi ci o jak
    > najmniejsze raty, a nie zabezpieczenie sie przed hipotetycznymi
    > mozliwosciami.
    > Zwlaszcza, ze O TO wlasnie chodzilo osobie, ktora inicjowala watek.

    Bzdura. Ale chyba argumenty juz padly, ma mozliwosc wyboru.

    > Ooooo. Pekasz? No dobrze. Widze, ze przyznales mi jednak racje. Nie
    > wymagam, zebys to robil publicznie, ale mam satysfakcje. Trollu!

    To jeszcze raz zacytuje sam siebie:
    Witam

    Generalnie NTG ; ))

    Moja rada: Skorzystaj z kredytu w rachunku biezacym. Jezeli nie - powaznie
    rozwaz kredyt gotowkowy.
    Kredyt "samochodowy" bierz w ostatecznosci.

    Szkoda gadac ... mam nadzieje, ze kupujacy wybierze dobrze.

    pzdr
    wkg