  • Data: 2005-03-01 23:36:53
    Temat: Re: jaki kredyt ??? (nie znam sie)
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wytlumacz mi, bo czegos nie lapie.

    OK ...

    > Doradzasz najdrozsze z mozliwych
    > rozwiazan, bo ty cos przetrenowales, albo jakies 0,001-1% kierowcow
    > przetrenowalo.

    Statystycznie wiekszosc nowych aut zakupionych jest na kredyt. Z pewnoscia
    kiedysz skopiujesz podobne statystyki.

    > I tlyko i wylacznie na te okazje kazesz komus wybrac najmniej
    > ekonomiczne rozwiazanie.

    Nie. Rozwiazanie, w ktorym placone odsetki sa o kilkadziesiat - policz w
    odnonych kalkulatorach - przy rownych ratach wyjdzie okl 30 PLN drozsze. To
    sa grosze przy koszcie napraw, ubezpieczenia, utraty wartosci auta
    obciazonego prawnie zastawem ...

    > Pisze. Odpisuje Tobie w tym watku. Masz problemy jakies ze
    > zrozumieniem?

    No szczerze mowiac to tak, mam ... nie rozumiem, dlaczego wypowiadasz sie w
    kwestii kredytu samochodowego ktorego nigdy nie zaciagales.

    > Masz cos jeszcze do powiedzienia odkrywczego? Zaciales sie jak
    > katarynka?

    To jest wystarczajaco odkrywcze.

    Amry zrozumienie:

    > Oczywiscie porady o kredycie w rachunku lub na karcie kredytowej -
    > przemilczales. Piaskownica...

    Po prostu radz dopiero, gdy wiesz o czym mowa. Albo oczywiscie kopiuj cudze
    teksty. Ale przede wszystkim czytaj watki na ktore odpowiadasz.

    pzdr
    wkg