  • Data: 2002-02-03 00:38:07
    Temat: Re: elga_ok - popieram cie!
    Od: BAH <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 2 Feb 2002 22:32:32 +0100, "Rena" <r...@p...pl> wrote:

    >bojkot to duze slowo. banki maja prawo zmieniac swoje warunki. zwykle na
    >poczatku sa bardzo aktrakcyjne, zeby przyciagnac klientow, a potem juz
    >troche mniej albo bardzo mniej. jestem bylym klientem citibanku - jak
    >drastycznie podniesli oplaty, to wscieklam sie, po czym zlikwidowalam u nich
    >rachunek. ale na mysl mi nie przyszlo, zeby wzywac do jakiegokolwiek
    >bojkotu.

    Jedna osoba wzywała do bojkotu.
    Czy ktoś to poparł ?
    Ja nie zauważyłem.
    Czy ktoś kwestionuje prawa banku ?
    Również nie zauważyłem.

    Zauważyłem opinie
    na temat konsekwencji takich zmian
    i przewidywanych zachowań klientów.

    Nie potrzeba żadnego bojkotu.
    Staczanie się oferty może doprowadzić
    do bankructwa.

    To że tyle piszemy wynika z tego, że
    jest nam z mBankiem po drodze.

    Warunki muszą być nie tylko takie
    by przyciągnąć klientów
    ale i takie by klienci zostali.
    (a razem z nimi ich depozyty)

    Aktualnie mBankowi sprzyja
    niejasna sytuacja LGnet i pomysły Inteligo.
    Promocja w Lukasie, też się pewnie
    w końcu skończy.

    BAH
    PS.
    Jeśli mam trzymać na koncie 200 zł by zarobić
    na opłatę za kartę, to równie dobrze mogę te 200 zł
    trzymać w portfelu.
    Jak ktoś musi mieć karte, to za 5 zł/14 miesięcy (karta ważna do 03/03
    ma teraz przedpłacone Maestro.
    (darmowy bankomat ING)