  • Data: 2002-02-06 19:35:30
    Temat: Re: bojkot banków (mBanku) dyskusyjnie
    Od: <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jest nizsze niz standardowe lokaty w takich marmurach jak ING czy Fortis -
    > gdzie lokaty dyskontowe daja wiekszy zysk na przestrzeni nastepnych kilku
    > miesiecy. O e-bankach w rodzaju Lucasa i LG nie wspominajac..
    Fakt!...z jednym małym "ale" - nie każdy kto trzyma środki na a`vista w
    mBanku
    porównuje to z lokatą (w tym wypadku nawet 1/2 roczną!!!!!!) której nie
    można
    zerwać, nie?
    Natomiast obniżka w LG to pewnie kwestia kilku dni ;-)
    A o oprocentowaniu w Lukasie się nie wypowiadam, bo nie wiem jakie jest
    - od wpadki z aktywacją konta, jeszcze się nie przekonałem, żeby przelać
    tam środki...

    pzdr
    marcin