eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibojkot banków (mBanku) dyskusyjnie › Re: bojkot banków (mBanku) dyskusyjnie
  • Data: 2002-02-04 09:25:53
    Temat: Re: bojkot banków (mBanku) dyskusyjnie
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0fbe.000002e3.3c5c3468@newsgate.onet.pl...

    > A ja myślę tak:
    > mBank, lepszy czy gorszy, może całkiem nienajlepszy dla niektórych, jest
    > jedynym bankiem, który, chociażby w słowach, ale zawsze, deklaruje chęć
    > współpracy szczególnie z Internautami, że bierze ich głos pod uwagę, wiele
    > swych zmian "podpiera" konsultacjami np. na swoim forum
    > Niech to będzie nawet w 100% marketing, OK
    > Ale jakby (załóżmy) bojkot sprawił mBankowi klopoty to wiecie co będzie w
    > podręcznikach marketingu dla bankowców:
    > NIGDY nie staraj się byc bankiem zorientowanym na klientów internetowych,
    bo
    > skończysz jak mBank

    a nie pomyslalas ze moze pojawiloby sie: ZAWSZE troszcz sie o zyski klientow
    banku bo jesli nie to skonczysz jak mBank...

    > Czy naprawdę chcemy/chcecie, aby banki były zawsze tylko uniwersalnymi
    > marmurami, że tak dążycie do pogrzebania rękami (a właściwie kliknięciami)
    > Internautów pierwszego banku, który (przynajmniej w deklaracjach) uznaje
    nas
    > (Internautów) za partnerów w biznesie?

    nie chce miec partnererow, ktorzy oszukuja mowiac na wejsciu do interesu ze
    zarobie wiecej niz gdzie indziej a rzeczywistosc okazuje sie zupelnie
    inna...

    > To typowo (chciałam napisać 'polskie', ale jestem przeciw narodowym
    > stereotypom) to typowo ludzkie:
    > najbardziej krzywdzić i gryźć partnerów, a na bogatą karawanę z ośrodkiem
    > informatycznym w Singapurze tylko poszczekać, nieśmiało i patrzeć, jak
    nasze
    > szczekanie jest ignorowane
    > Pozdrawiam,
    > a może głupio napisałam?

    nie glupio. To dobrze ze mBank rozmawia z klientami w kwestii uslug i
    rozwoju mBanku. Szkoda ze NIGDY nie rozmawia w kwestii oprocentowania -
    zawsze ludzie maja zal o znaczne obnizki a mBank skutecznie ignoruje te
    uwagi stwierdzajac np. "ze nigdy nie twierdzili ze dadza wieksze
    oprocentowanie niz w marmurach".. To po co mi bank w Internecie - ja pytam ?
    Sam dostep do konta przez Internet to juz zadna nowosc i rewelacja w
    dzisiejszych czasach..

    D.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1