  • Data: 2002-02-06 08:40:37
    Temat: Re: bojkot banków (mBanku) dyskusyjnie
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:a3pn42$5uf$5@news.tpi.pl...

    > Tym razem ja się uśmiałem ;-)))
    > Jakoś mam konto w mBanku od początku i nie zauważyłem żadnych zmian!!!
    ;-((
    > Pomijam oczywiście kosmetykę typu "zlecenia stałe" które nie wiedzieć
    czemu
    > nie zostały wprowadzone od samego początku?

    TANow tez na poczatku nie bylo...

    > Pomijam wypukłe goldy - bo po pierwsze 250 zł za kartę obciążeniową
    > to lekka przesada, a po drugie to mBank decydował komu je zaproponuje ;-(
    > Po trzecie to konto firmowe jest chyba narazie na tylko etapie zapowiedzi
    > Po czwarte sytuacja z kredytem jest j.w.

    Kredyt juz dziala. Odwiedz serwis mBanku.

    > Po piąte, to oprocentowanie i tak jest (jak dla mnie!) jeszcze w miarę
    > atrakcyjne,

    dla mnie nie

    > bo jest wyższe niż lokaty negocjowane w co niektórych marmurkach
    > (fakt, że jeszcze kilka e-banków + kilka marmórków trzyma wysokie
    > oprocentowanie
    > wynika z faktu, że jeszcze nie zdążyli go obniżyć, ale to już chyba
    kwestia

    jest nizsze niz standardowe lokaty w takich marmurach jak ING czy Fortis -
    gdzie lokaty dyskontowe daja wiekszy zysk na przestrzeni nastepnych kilku
    miesiecy. O e-bankach w rodzaju Lucasa i LG nie wspominajac..

    D.