  • Data: 2002-02-03 23:07:01
    Temat: Re: bojkot banków (mBanku) dyskusyjnie
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    e...@p...onet.pl wrote:
    > Cześć,

    czesc :-)

    po raz kolejny w postach osob "emocjonalnie zwiazanych z mBankiem" czytam
    dwie rzeczy, ktore mnie wyjatkowo denerwuja:
    - mB _DEKLARUJE_ wspolprace z klientami
    (a moglby po prostu wspolpracowac, uwzgledniac, wyjasniac - a nie deklarowac i
    oznajmiac wszystkim wokolo ze deklaruje)
    - mB byl pierwszy
    (no to co?)

    dla mnie - milosnika i mBanku i Inteligo nie zwiazanego emocjonalnie z tymi
    instytcjami zmiana ofery nie jest tragedia zyciowa.
    W innych moich bankach wciaz place duzo wiecej i nie rezygnuje z ich uslug, tez
    maja jakiestam swoje zalety i zmiana oplaty z 3 PLN na 4,5/m-c to jeszcze nie
    koniec swiata.

    najwazniejsze dla mnie w TYCH e-bankach to fakt, ze nie musze wystawac w
    kolejkach do oddzialu, zeby puscic glupi przelew do elektrowni (moje
    doswiadczenie zyciowe zdecydowanie negatywnie nastawia mnie do DirectDebit
    czy tp. esow-floresow). nie stresuje mnie tez to, ze dostep teoretycznie
    24/7/365 to w praktyce 23/6,5/360, bo zlecam przelewy z wyprzedzeniem - jak nie
    zrobie tego przy pierwszej probie to zrobie przy drugiej - co za problem?
    do markurka po wyciag chodze czasem 3 razy, bo albo kolejka mi sie nie podoba,
    albo wyciagu jeszcze nie ma, bo sie rukarka zepsula ;), albo ...
    i TEZ z tego powodu nie zamierzam go bojkotowac.

    e-bankom zycze dalszego rozwoju oraz pogodzenia sie z tym, ze klienci _maja
    prawo_ uzywac ich zgodnie ze swoja koncepcja bankowosci, niekoniecznie
    przystajaca w 100% do wizji Tworcow tych bankow, i ze takich klientow TEZ
    trzeba szanowac, a ich potrzeby - o ile nie komplikuja zycia innym klientom -
    uwzgledniac. Akurat ze strony osob "bardzo emocjonalnie" zwiazanych z mBankiem
    takiego zrozumienie [uogulniajac na maxa] nie widac. No, ale z innych bankow
    "oficjalnie" nikt sie tu nie wypowiada. I moze ma to sens...

    pozdrawiam

    romekk