  • Data: 2002-02-05 22:20:34
    Temat: Re: bojkot banków (mBanku) dyskusyjnie
    Od: <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > chyba juz nie pamietasz jak wygladala oferta na poczatku... Bez TANow, bez
    > kredytu, bez modyfikacji przelewow w Internecie, bez konta firmowego, kart
    > wypuklych itd.. Prawde mowiac - to ja wolalbym korzystac nadal z tego
    > "niefunkcjonalnego" serwisu z poczatku dzialalnosci bez tych wszystkich
    > "atrakcji" ktore dodano pozniej pod warunkiem ze oprocentowanie zostaloby
    > utrzymane (relatywnie oczywiscie - na poziomie lepszym niz w marmurach).

    Tym razem ja się uśmiałem ;-)))
    Jakoś mam konto w mBanku od początku i nie zauważyłem żadnych zmian!!! ;-((
    Pomijam oczywiście kosmetykę typu "zlecenia stałe" które nie wiedzieć czemu
    nie zostały wprowadzone od samego początku?
    Pomijam wypukłe goldy - bo po pierwsze 250 zł za kartę obciążeniową
    to lekka przesada, a po drugie to mBank decydował komu je zaproponuje ;-(
    Po trzecie to konto firmowe jest chyba narazie na tylko etapie zapowiedzi
    Po czwarte sytuacja z kredytem jest j.w.
    Po piąte, to oprocentowanie i tak jest (jak dla mnie!) jeszcze w miarę
    atrakcyjne,
    bo jest wyższe niż lokaty negocjowane w co niektórych marmurkach
    (fakt, że jeszcze kilka e-banków + kilka marmórków trzyma wysokie
    oprocentowanie
    wynika z faktu, że jeszcze nie zdążyli go obniżyć, ale to już chyba kwestia
    ...no i już mi się znudziła ta jałowa wyliczanka ;-P