eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibojkot banków (mBanku) dyskusyjnie › Re: bojkot banków (mBanku) dyskusyjnie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Dave" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bojkot banków (mBanku) dyskusyjnie
    Date: Mon, 4 Feb 2002 10:25:53 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 48
    Message-ID: <a3lk17$doa$1@news.tpi.pl>
    References: <0...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.117.195.25
    X-Trace: news.tpi.pl 1012814695 14090 195.117.195.25 (4 Feb 2002 09:24:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Feb 2002 09:24:55 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:160169
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0fbe.000002e3.3c5c3468@newsgate.onet.pl...

    > A ja myślę tak:
    > mBank, lepszy czy gorszy, może całkiem nienajlepszy dla niektórych, jest
    > jedynym bankiem, który, chociażby w słowach, ale zawsze, deklaruje chęć
    > współpracy szczególnie z Internautami, że bierze ich głos pod uwagę, wiele
    > swych zmian "podpiera" konsultacjami np. na swoim forum
    > Niech to będzie nawet w 100% marketing, OK
    > Ale jakby (załóżmy) bojkot sprawił mBankowi klopoty to wiecie co będzie w
    > podręcznikach marketingu dla bankowców:
    > NIGDY nie staraj się byc bankiem zorientowanym na klientów internetowych,
    bo
    > skończysz jak mBank

    a nie pomyslalas ze moze pojawiloby sie: ZAWSZE troszcz sie o zyski klientow
    banku bo jesli nie to skonczysz jak mBank...

    > Czy naprawdę chcemy/chcecie, aby banki były zawsze tylko uniwersalnymi
    > marmurami, że tak dążycie do pogrzebania rękami (a właściwie kliknięciami)
    > Internautów pierwszego banku, który (przynajmniej w deklaracjach) uznaje
    nas
    > (Internautów) za partnerów w biznesie?

    nie chce miec partnererow, ktorzy oszukuja mowiac na wejsciu do interesu ze
    zarobie wiecej niz gdzie indziej a rzeczywistosc okazuje sie zupelnie
    inna...

    > To typowo (chciałam napisać 'polskie', ale jestem przeciw narodowym
    > stereotypom) to typowo ludzkie:
    > najbardziej krzywdzić i gryźć partnerów, a na bogatą karawanę z ośrodkiem
    > informatycznym w Singapurze tylko poszczekać, nieśmiało i patrzeć, jak
    nasze
    > szczekanie jest ignorowane
    > Pozdrawiam,
    > a może głupio napisałam?

    nie glupio. To dobrze ze mBank rozmawia z klientami w kwestii uslug i
    rozwoju mBanku. Szkoda ze NIGDY nie rozmawia w kwestii oprocentowania -
    zawsze ludzie maja zal o znaczne obnizki a mBank skutecznie ignoruje te
    uwagi stwierdzajac np. "ze nigdy nie twierdzili ze dadza wieksze
    oprocentowanie niz w marmurach".. To po co mi bank w Internecie - ja pytam ?
    Sam dostep do konta przez Internet to juz zadna nowosc i rewelacja w
    dzisiejszych czasach..

    D.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1