  • 51. Data: 2021-04-01 23:58:20
    Temat: Re: będa wyższe emerytury!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olin" 1...@4...net

    > Wydoili 5 mln zł, czyli - jak się właśnie dokształciłem
    > w internetach - chodzi o duże bańki, zwane również
    > melonami. Mieli próbować wyłudzić kolejne 860 tys.

    > https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/1436
    677,banas-ministerstwo-finansow-mafia-vat-owska.html

    Czy ktokolwiek z nas (czytających te wypowiedzi grupowe)
    pogardziłby choćby 1 promilem (5860 pln) tych drobiazgów?
    Nawet 1% z 1% (586 pln) -- imo nikt z nas by nie pogardził...
    Drobniejsze kwoty odbierały/odbierają ludziom rozum...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 52. Data: 2021-04-02 00:31:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olin" 4yn23lzv3uix.4mpc4t16hig$....@4...net

    > "Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego,
    > ani narodowego, ani międzynarodowego, którego nie można
    > byłoby rozwiązać przy pomocy Różańca"

    > Matka Boża do s. Łucji

    Czyli brak szczepionek nie jest problemem?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 53. Data: 2021-04-02 00:36:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olin" 63uy6r5nx280$....@4...net

    > "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    > Jacek Czaputowicz

    Podczas tego naszego postoju na
    stanowisku -- inni idą po rozum do głowy?...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 54. Data: 2021-04-02 00:47:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof Halasa" m...@p...waw.pl

    > To drobiazg w obecnych realiach. Chyba że dużych baniek?
    > To już byłoby coś - nie wiele, ale jednak coś.

    Niewiele?...

    https://youtu.be/3FWWFlGvvUA?t=205 <-- tutaj 12 baniek na film JH
    ,,Ogniem i Mieczem'' to bardzo duże pieniądze...
    https://youtu.be/ztj6hqDYIKM?t=1

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 55. Data: 2021-04-02 04:20:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olin" 1jqor19ujwxad$.m4oqfekgoere$....@4...net

    > Dlaczego właściwie czekamy na kolanach na zagraniczne
    > szczepionki i jeszcze ulotka do nich jest w obcych językach?

    Zapewne to wina żydów -- których Polacy pozbyli się ze swych
    ziem... Gdyby żydzi nadal byli Polakami -- mielibyśmy swe
    własne (żydowskie, ale polskie) szczepionki, którymi byśmy
    zadziwiali świat... Izrael nieustannie wojuje z sąsiadami
    -- przy okazji blokady Kanału sueskiego można przypomnieć
    sobie wojny izraelsko-egipskie, ale ogólnie obecny Izrael
    wojuje nieustannie od dnia powstania tego państwa... I co?
    -- trzyma się doskonale!!! Nawet BNetanjahu nie chciał
    zestrzelić rosyjskiego samolotu penetrującego Izrael wbrew
    wszelkim ustaleniom -- jedynie zadzwonił do Putina z pokorną ;)
    prośbą o zabranie intruza... Po jakimś czasie tak pokombinował,
    że złożył kondolencje ;) w związku z omyłkowym zestrzeleniem
    rosyjskiego samolotu przez rosyjskie systemy przeciwlotnicze...

    Żydzi nie uwolnili się od Moskali -- od lat formalnie wojują
    przeciwko koalicji: Syrii, Federacji Rosyjskiej i Iranu...

    Żydzi są mściwi -- przykładowo taki AEinstein bity przez
    nazistów przyczynił się do upadku nazistów... Wcześniej
    żydzi wsparli finansowo (i nie tylko) Japonię tak, że
    ta przyczyniła się do upadku Imperium Rosyjskiego. Innym
    sprzymierzeńcem żydów (i Polaków w ogóle) w walkach żydów
    przeciwko Moskalom była wielokrotnie Turcja...

    > Taki Pfizer niby amerykański, ale założony przez Niemców,

    Niemcy nie ;) liczą się -- przegrali obie światowe wojny!!!
    Jako mały chłopak nie mogłem nadziwić się -- właśnie ci są
    bogaci, którzy rozpętali i z kretesem przegrali straszliwą
    wojnę o globalnym zasięgu... Zaś biedni są Polacy...

    > a BioNTech nie dość, że niemiecki, to wiodącą rolę odgrywa
    > w nim małżeństwo naukowców o tureckich korzeniach: Ugur Şahin
    > i Özlem Türeci.

    > Narodowy koncern paliwowo-parówkowo-prasowy powinien produkować rodzime
    > szczepionki z husarskimi skrzydłami i zadziwić nimi cały świat.

    Przed kilkoma godzinami zauważyłem, że już nie ;) uważam MMorawieckiego
    za złodzieja. W obecności DObajtka -- MMorawiecki prezentuje się jako
    człek święty... [patrząc na twarz DObajtka, przypominam sobie piosenkę
    JKaczmarskiego -- Tradycja: twarze jak katalogi zboczeń...]

    > "Dzięki Radiu Maryja wiadomo, jak wiele pieniędzy potrzeba
    > do życia w ubóstwie." autor nieznany

    Człowiek ubogi to taki, który złożył nadzieję w Bogu -- nie zaś biedak...
    Innym, który złożył nadzieję w Bogu jest chyba bogaty...

    -=-

    Mamy stosunkowo bardzo dużo ludzi wykształconych bardzo wysoko
    lub choćby wysoko -- ale ani szczepionek polskich nie ma, ani
    samochodów, samolotów itd... Mamy śmigłowiec Sikorskiego?
    Taki on (i śmigłowiec, i sam Sikorski) nasz, jak i banki
    w Polsce są polskie... Jesteśmy w UE od kilkunastu lat,
    w NATO, ogólnie w strukturach zachodniej cywilizacji...
    Radzieckich wojsk nie ma w Polsce od czasu prezydentury LWałęsy?...

    -=-

    Minister ANiedzielski pocieszył nas -- nadchodzi czwarta fala...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 56. Data: 2021-04-02 20:55:04
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> writes:

    > No i właśnie tego cały świat nam zazdrości.
    > ZUS się cieszy, bo trzeba będzie do niego mniej dokładać.

    To to akurat może być spowodowane tym, że tu w ogóle jakieś testy się
    robi.
    Bardziej miarodajna jest statystyka zgonów. Bez podziału na kowid
    i nie kowid.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 57. Data: 2021-04-02 20:57:53
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> writes:

    > Wydoili 5 mln zł, czyli - jak się właśnie dokształciłem w internetach -
    > chodzi o duże bańki, zwane również melonami. Mieli próbować wyłudzić
    > kolejne 860 tys.

    No to jednak według obecnych standardów to były te mniejsze bańki :-)
    Chociaż mi też wydają się duże.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 58. Data: 2021-04-05 16:29:44
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a) :

    > To to akurat może być spowodowane tym, że tu w ogóle jakieś testy się
    > robi.
    > Bardziej miarodajna jest statystyka zgonów. Bez podziału na kowid
    > i nie kowid.

    Niekoniecznie miarodajna. Większa liczba zgonów jest spowodowana
    zniknięciem służby zdrowia. Do grudnia nie wykonano 500 000 badań na
    wykrywanie najgroźniejszych chorób. Ci ludzie już umierają.
    Czy to większa liczba zgonów z "powodu" Covid? Tak. Gdzie słowo
    "powodu" musi być koniecznie w cudzysłowie. Nie byłoby Covida,
    służba zdrowia by działała dalej, jak dawniej.
    W październiku śmiertelność wzrosła o 100? Tak. Wzrosła. Obłożenie
    łóżek w szpitalach... spadło o 40% Na co więc ci ludzie umierali? I
    nie w szpitalach.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 59. Data: 2021-04-05 19:09:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A Twoi idole Miller Leszek i Kwaśniewski Olek to pracowali w ogóle?

    -----

  • 60. Data: 2021-04-06 12:28:45
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 02 Apr 2021 20:55:04 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Bardziej miarodajna jest statystyka zgonów. Bez podziału na kowid
    > i nie kowid.

    Całkowicie się z Tobą zgadzam. Właśnie w tej dziedzinie przodujemy, czego -
    jak głosi pan premier - cały świat nam zazdrości.

    https://konkret24.tvn24.pl/swiat,109/nadmiarowe-zgon
    y-w-2020-roku-polska-przoduje-w-unii-europejskiej,10
    53157.html

    a zwłaszcza:
    https://r.dcs.redcdn.pl/http/o2/tvn/web-content/m/p1
    /i/1a0a283bfe7c549dee6c638a05200e32/01169b3f-a2b1-4e
    e1-8b04-443409867cc2.jpg

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek