  • 1. Data: 2021-03-23 01:37:43
    Temat: dzwonił wnuczek
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    niedawno. Szybko zgłosiłem szczegóły na policję.
    Prawdziwą policję.

    Czytam teraz o przekrętach. Wychodzi na to, że
    celebryty to kretyni.

    https://tinyurl.com/9xr47x24

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 2. Data: 2021-03-23 08:55:33
    Temat: Re: dzwonił wnuczek
    Od: KJ BOSS <k...@g...com>

    Mialem tez kiedys ze 2 razy juz. Pobawilem sie z nimi chyba ze 3h na telefonie.
    Dzwonilo kilka osob. Jedna nawet z komisariiatu policji, bo nr wyswietlal sie ich na
    tel (kazali wczesniej sprawdzic w googlach do kogo nr naleze :D). Oczywiscie wiadomo,
    ze mozna caller ID zmienic. Mialem z nich polewke. Kilka osob sie musial
    nagimansytowac i tlumaczyc, ale nie poddawali sie jak musieli 5 raz IBAN podawac do
    przelewu do Hong Kongu :D

    Kazali ciagle byc na telefonie, nie moglem do nikogo dzwonic, do banku kazali isc i
    zrobic przelew miedzynarodowy i nic nie wspominac, ze to akcja policji, ze ciagle
    jestem obserwowany :D

    Na koncu zaczlaem gadac na owsiaka, eLGePy i inne pierdoly jak trzaskoski i mielii
    mnie juz po dziurki w nosie, ale chcieli zarobi kilka tysiecy $$.

    Na koncu zasmialem sie, ze w wuja ich robie i chcialem zeby przez ten czas nie
    wyjeb*ali kogos innego.

    Stwierdzili tylko, ze tacy jak ja nigdy sie nie dorobia i beda biedni lol

  • 3. Data: 2021-03-23 10:27:18
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    PiteR napisał(a) :
    > Czytam teraz o przekrętach. Wychodzi na to, że
    > celebryty to kretyni.

    Dopiero teraz o tym się przekonałeś? :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 4. Data: 2021-03-23 11:55:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    ..
    >niedawno. Szybko zgłosiłem szczegóły na policję.
    >Prawdziwą policję.

    >Czytam teraz o przekrętach. Wychodzi na to, że
    >celebryty to kretyni.

    >https://tinyurl.com/9xr47x24

    Ale ale ... zalozmy ze wykrywasz takiego "wnuczka", dzwonisz na
    policje i co dalej?

    Logicznym by bylo, aby policja wziela telefon ofiary na podsluch,
    ustalila nr wnuczka, i wziela tez jego telefon na podsluch.

    A potem ... dzwonila do innych ofiar i informowala o sytuacji ?
    Tylko komu ofiara ma uwierzyc? :-)

    A z artykulu wynika, ze dzwonili z +44... ciekawe, czy policja moze
    taki numer podsluchiwac.
    Gdzies tam niby na tych laczach MN jest rozmowa i nr dzwoniacego
    i wyłuskac można ...

    J.

  • 5. Data: 2021-03-23 18:51:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6059c914$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    user J.F. pisze tak:

    > Ale ale ... zalozmy ze wykrywasz takiego "wnuczka", dzwonisz na
    > policje i co dalej?

    Dzwoni wnuczek zarzuca ściemę. Słuchasz go jak masz czas albo nie
    słuchasz. Tym razem udawał her madżesty skarbówkę, że mam zaległości
    podatkowe. Numer się wyswietlił. O zaległościach jak raz wiem nieco
    bo miałem prawdziwe więc mało nie parsknąłem śmiechem.

> [...]
    > Tylko komu ofiara ma uwierzyc? :-)
    >
    > A z artykulu wynika, ze dzwonili z +44... ciekawe, czy policja moze

    her madżesty policja na pewno może ;)

    > Gdzies tam niby na tych laczach MN jest rozmowa i nr dzwoniacego
    > i wyłuskac można ...

    Włazi się na stronę www, anonimowo, podaj datę, czas, numer tel,
    wybierz z listy rodzaj scamu, dziękujemy za kooperejszyn, hawe najs
    dej.

  • 6. Data: 2021-03-23 19:24:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >podatkowe. Numer się wyswietlił. O zaległościach jak raz wiem nieco
    >bo miałem prawdziwe więc mało nie parsknąłem śmiechem.

    Wersja brytyjska jak rozumiem?

    A dobrze mowil po angielsku? Ciekawym - lokalni sie za to wzieli, czy
    polscy imigranci.

    >her madżesty policja na pewno może ;)

    Ale co moze polska policja ?

    >Włazi się na stronę www, anonimowo, podaj datę, czas, numer tel,
    >wybierz z listy rodzaj scamu, dziękujemy za kooperejszyn, hawe najs
    >dej.

    policyjna strona?

    Bo samo zgloszenie kolejnych staruszkow czy celebrytow nie ochroni,
    musza organy podjac akcje ...

    J.

  • 7. Data: 2021-03-23 23:11:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:605a3255$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>
    user J.F. pisze tak:

    > Wersja brytyjska jak rozumiem?

    tak

    > A dobrze mowil po angielsku? Ciekawym - lokalni sie za to wzieli,
    > czy polscy imigranci.

    nie no dobrze mówił.

    Nasi może są w czymś tam dobrzy ale cywilizacja
    nie zaczęła się nad Wisłą.