  • 1. Data: 2021-03-26 11:32:24
    Temat: 5 najczęstszych błędów użytkowników smartfonów Android
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    https://www.dobreprogramy.pl/5-najczestszych-bledow-
    uzytkownikow-smartfonow-Android,News,114095.html

    Tak wiem to niemiecki portal ;-)

    Ale omamionym bankową propagandą użytkownikom "apek" trzeba co jakiś
    czas przypominać OCZYWISTOŚCI ;-)

    PS. jako że nie używam antywirusów zaintrygowało mnie porównanie ich
    działania na windowsie i androidzie.
    Faktyczni to aż taki dziadowski system? ;-)

  • 2. Data: 2021-03-26 15:27:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 26 Mar 2021 11:32:24 +0100, _Master_ <M...@...pl> wrote:
    > Faktyczni to aż taki dziadowski system? ;-)

    Nie.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2021-03-26 16:05:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]

    >działania na windowsie i androidzie.
    >Faktyczni to aż taki dziadowski system? ;-)

    A to zalezy jak spojrzec.

    Na ile sie orientuje, to faktycznie - jeden program nie ma dostepu do
    drugiego programu.
    Wada ... czy zaleta ?

    Bo z jednej strony AV nie sprawdzi innych programow (hm - czy nie ma
    na to odpowiedniego uprawnienia ?), ale z drugiej - zlosliwy program
    sie nie dobierze do niewinnych programow.

    J.

  • 4. Data: 2021-03-27 19:50:23
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-26-marca-2021 o 16:05, J.F. pisze:
    > ale z drugiej - zlosliwy program sie nie dobierze do niewinnych programow.

    Ale poco ma się dobierać do innych programów?

    Jak ma pozwolenie na dobranie się do zdjęć połączeń kontaktów rozmów... ;-)

  • 5. Data: 2021-03-29 11:33:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Ale poco ma się dobierać do innych programów?

    >Jak ma pozwolenie na dobranie się do zdjęć połączeń kontaktów
    >rozmów... ;-)

    To ci jeszcze nie zrobi przelewu w banku :-)

    J.

  • 6. Data: 2021-03-29 19:59:02
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-29-marca-2021 o 11:33, J.F. pisze:

    > To ci jeszcze nie zrobi przelewu w banku :-)

    To by było zbyt prostackie ;-)

    Teraz techniki są bardziej wyrafinowane i wykorzystujące różne techniki.
    Trzeba zakręcić użytkownikiem aby sam zrobił przelew i żeby nie było
    winnego a bank umywał ręce.

    Przykład: Wlaliśmy na Twoje konto milion a ty tylko go teraz prześlij na
    "konto inwestycyjne"
    Dostęp do zdjęć, plików, lokalizacji, kontaktów... nie zastępuje a jest
    częścią ataku.

    Świat się zmienia ;-)