  • 21. Data: 2002-04-12 16:05:59
    Temat: Re: Promocja Inteligo
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:20020412155838.GN20785@diuna.pingwin.waw.pl...

    > Dobrze ze dodales.

    Dla mnie wazne sa limity. I dlatego VE Inteligo wygrywa z VE mBank. Dla
    kogos bedzie wazniejszy delfinek, bo ladny...

    > Bulke tez gazeta kupujesz? W kinie tez? Zeton do wozka zabierasz
    > poprzednikowi? A za parkometr placisz jak?

    Bulke gazeta? Ja przeciez nie powiedzialem, ze nie korzystam z gotowki...

    > No to juz rozumiem - jak ktos ma lukasa i bzwbk to nie moze narzekac
    > ze cos jest drogie. EOT.

    Lukas i WBK sa za darmo. To zle, ze wybieram banki za darmo? Do tego chyba
    zaden nie przebija w % Lukasa (chodzi o marmury), a BZ WBK daje duzy % na
    miesiecznej lokacie netowej (zblizony do mBanku).

  • 22. Data: 2002-04-12 16:44:14
    Temat: Re: a ja jestem zadowolony :)
    Od: <g...@p...onet.pl>

    > Brawo!
    dziekuje :)

    >Ale wiesz, ze ten berlinski bank stal niedawno na skraju bankructwa?

    ten berlinski bank jest wlascicelem swojego polskiego odpowiednika, ktory jest
    odrebna instytucja i ma sie calkiem dobrze...
    a po drugie od pilnowania wyplacalnosci bankow w Polsce jest nbp a nie klient
    (szczegolnie, ze moje depozyty sa objete w 100% grarancja BFG);
    wiec tez mnie to g* obchodzi.... :)

  • 23. Data: 2002-04-12 17:37:16
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

> [...]
    klient
    > (szczegolnie, ze moje depozyty sa objete w 100% grarancja BFG);

    Moze i jest to jakis sposob na zycie...

  • 24. Data: 2002-04-12 19:26:57
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 12, 2002 at 06:44:14PM +0200, g...@p...onet.pl wrote:

    > ten berlinski bank jest wlascicelem swojego polskiego odpowiednika, ktory jest
    > odrebna instytucja i ma sie calkiem dobrze...

    mowiszo o inteligo czy gbg? Bo gbg ma sie na tyle "dobrze" ze musi
    sprzedac inteligo bo troche za duzo mu ciazy (lub chce go zamienic na
    kase) zas inteligo jest wlasnie sprzedawane.

    > a po drugie od pilnowania wyplacalnosci bankow w Polsce jest nbp a nie klient
    > (szczegolnie, ze moje depozyty sa objete w 100% grarancja BFG);
    > wiec tez mnie to g* obchodzi.... :)

    Poczytaj sobie o bfg. No, chyba ze masz juz cale ~4kzl ;-)

    --

    --w

  • 25. Data: 2002-04-12 19:38:07
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > mowiszo o inteligo czy gbg? Bo gbg ma sie na tyle "dobrze" ze musi
    > sprzedac inteligo bo troche za duzo mu ciazy (lub chce go zamienic na
    > kase) zas inteligo jest wlasnie sprzedawane.

    gbg?

  • 26. Data: 2002-04-12 19:46:13
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 12, 2002 at 09:38:07PM +0200, minik wrote:

    > gbg?

    Minik, jestes zwiezly jak zwykle. Tak bardzo ze nie wiem co Ci odpisac ;-)

    --

    --w

  • 27. Data: 2002-04-12 20:45:32
    Od: "minik" <m...@m...net>

    =) O jakie gbg chodzi? =)

  • 28. Data: 2002-04-12 20:49:04
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 12, 2002 at 10:45:32PM +0200, minik wrote:

    > =) O jakie gbg chodzi? =)

    A, to ;-)

    No te trzy kolorowe skrzyzowane kreski - bgb ;-)

    --

    --w

  • 29. Data: 2002-04-12 21:06:59
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > No te trzy kolorowe skrzyzowane kreski - bgb ;-)

    A to juz moge odpowiedziec:

    > mowiszo o inteligo czy gbg? Bo gbg ma sie na tyle "dobrze" ze musi
    > sprzedac inteligo bo troche za duzo mu ciazy (lub chce go zamienic na
    > kase) zas inteligo jest wlasnie sprzedawane.

    Inteligo = bgb pl

    bgb ag chce szprzedac nie inteligo a caly bgb pl. Mowiac inaczej wycofuje
    sie z PL rynq.
    Powod dobry podales =)

  • 30. Data: 2002-04-12 21:12:49
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 12, 2002 at 11:06:59PM +0200, minik wrote:

    > Inteligo = bgb pl
    >
    > bgb ag chce szprzedac nie inteligo a caly bgb pl. Mowiac inaczej wycofuje
    > sie z PL rynq.
    > Powod dobry podales =)

    So what? Ja mowie ze jest to _sprzedaz_ banku. To jest pewien dym,
    ktory zawsze szkodzi dowolnej instytucji finansowej.

    I podobnie jest w przypadku multi i mb - kojarzenie ich z bcz i
    podobnymi eksperymentami moze spowodowac zgarniecie kasy i ucieczke do
    dowolnego innego pewnego banku.

    --

    --w