  • 11. Data: 2002-04-12 13:17:38
    Temat: Re: Promocja Inteligo
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:20020412125156.GG20785@diuna.pingwin.waw.pl...
    > Uzywajac Twojej logiki - a dlaczego ja mam za to placic!?!?!?!?
    >
    > Faktycznie nie place, nie mam konta w inteligo.

    Nie do konca. Jak przeczytasz to pieniadze przeznaczone na reklame. Np.
    mBank drukuje billboardy, Millenium w TV spoty ma, a Inteligo promocje.
    Czyli i tak w kazdym z tych bankow klienci placa, tyle, ze w Inteligo sobie
    nawzajem, a w innych agencjom reklamowym.

    pzdr

  • 12. Data: 2002-04-12 13:39:32
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 12, 2002 at 03:17:38PM +0200, Szymon wrote:

> [...]
    > Czyli i tak w kazdym z tych bankow klienci placa, tyle, ze w Inteligo sobie
    > nawzajem, a w innych agencjom reklamowym.

    No, nie do konca. W przypadku mbanku nie placisz prawie za nic -
    koszty reklamy ida z biznes planu.

    W przypadku inteligo nie ma chyba niczego za co bys nie placil
    (logowanie jest jeszcze free). I m.in. ta kasa sie potem dzielicie.

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-04-12 13:50:33
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > No, nie do konca. W przypadku mbanku nie placisz prawie za nic -
    > koszty reklamy ida z biznes planu.

    A biznes plan pewnie zaklada jakies zyski prawda? Czy przypadkiem nie z
    depozytow klientow?

    > W przypadku inteligo nie ma chyba niczego za co bys nie placil
    > (logowanie jest jeszcze free). I m.in. ta kasa sie potem dzielicie.

    Jest! Karta do placenia w necie za darmo (mBank 20zl/rok), karta z limitami
    5000zl na wybranie gotowki w bankomacie za darmo (mBank 250zl/rok), darmowa
    infolinia (mBank iles_tam_groszy, przez co karte zastrzec ciezko jak nie
    masz zetonu). W sumie jesli potrzebujesz tych rzeczy co powyzej (ja tak) to
    mBank 270zl/rok, a Inteligo 0.

    pzdr

  • 14. Data: 2002-04-12 15:08:25
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Szymon wrote:

> [...]
    > masz zetonu). W sumie jesli potrzebujesz tych rzeczy co powyzej (ja tak) to

    Zonk. Jak masz Golda z mBanku to eKarta do niczego nie jest Ci już
    potrzebna.

    pzdr

    Tomek

  • 15. Data: 2002-04-12 15:18:02
    Temat: a ja jestem zadowolony :)
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Zalozylem sobie konto na poczatku roku...zarobilem na tym juz 450 zl, a
    prowizji za korzystanie z rachunku place mniej niz dostaje miesiecznych odsetek;
    a kto za to wszystko placi ??? - to szczerze mowiac mnie g**** obchodzi...

  • 16. Data: 2002-04-12 15:24:22
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 12, 2002 at 03:50:33PM +0200, Szymon wrote:

    > A biznes plan pewnie zaklada jakies zyski prawda? Czy przypadkiem nie z
    > depozytow klientow?

    A wezmy i porownajmy oprocentowanie i koszty prowadzenia konta - w
    przypadku mbanku koszt prowadzenia konta 0, w przypadku inteligo - co
    najmniej koszt jednego przelewu.

    Przy takim zalozeniu kto finansuje promocje?

> [...]
    > masz zetonu). W sumie jesli potrzebujesz tych rzeczy co powyzej (ja tak) to

    Rozumiem ze z inteligo _nigdy_ nie wyplacasz gotowki i _nigdy_ nie
    wykonujesz przelewu.

    Zastanow sie.

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-04-12 15:40:21
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Zonk. Jak masz Golda z mBanku to eKarta do niczego nie jest Ci już
    > potrzebna.

    OK, wiec "tylko" 250zl/rocznie.

  • 18. Data: 2002-04-12 15:45:05
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > A wezmy i porownajmy oprocentowanie i koszty prowadzenia konta - w
    > przypadku mbanku koszt prowadzenia konta 0, w przypadku inteligo - co
    > najmniej koszt jednego przelewu.
    >
    > Przy takim zalozeniu kto finansuje promocje?

    Byle bysmy nie wpadli w dyskurs co lepsze. To nie ma sensu, bo odpowiedz
    jest uzalezniona od oczekiwan. Jeden lubi zakladac konto przez kuriera w 3-5
    dni, inny w 3 tygodnie, karty itp itd.
    Rzeczywiscie jesli chodzi o oprocentowanie to mBank jest lepszy. Pewnie
    dlatego wysyla umowy za cene znaczka, a nie kurierem, albo bierze
    250zl/rocznie za karte gorsza niz VE Inteligo - definicja gorsza jest
    oczywiscie subiektywna.
    Koszt 0,99zl za przelew jest dla mnie pomijalny.Te 50zl oplaca mi ich na
    najblizsze kilka miesiecy. Z konta Inteligo bede placil karta, w necie i
    kontrahentowi, ktory ma tez w tym banku, wiec dla mnie wyjscie pieniedzy to
    tez 0zl.

    > Rozumiem ze z inteligo _nigdy_ nie wyplacasz gotowki i _nigdy_ nie
    > wykonujesz przelewu.

    Gotowki rzeczywiscie nie. Korzystam z Lukasa i bzwbk. Przelewy wewnetrzne.

    pzdr

  • 19. Data: 2002-04-12 15:59:46
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 12, 2002 at 05:45:05PM +0200, Szymon wrote:

> [...]
    > dlatego wysyla umowy za cene znaczka, a nie kurierem, albo bierze
    > 250zl/rocznie za karte gorsza niz VE Inteligo - definicja gorsza jest

    Dobrze ze dodales.

> [...]
    > kontrahentowi, ktory ma tez w tym banku, wiec dla mnie wyjscie pieniedzy to

    Bulke tez gazeta kupujesz? W kinie tez? Zeton do wozka zabierasz
    poprzednikowi? A za parkometr placisz jak?

    > Gotowki rzeczywiscie nie. Korzystam z Lukasa i bzwbk. Przelewy wewnetrzne.

    No to juz rozumiem - jak ktos ma lukasa i bzwbk to nie moze narzekac
    ze cos jest drogie. EOT.

    --

    --w

  • 20. Data: 2002-04-12 16:02:00
    Temat: Re: a ja jestem zadowolony :)
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > Zalozylem sobie konto na poczatku roku...zarobilem na tym juz 450 zl, a
    > prowizji za korzystanie z rachunku place mniej niz dostaje miesiecznych
> [...]

    Brawo! Ale wiesz, ze ten berlinski bank stal niedawno na skraju bankructwa?
    Pewnie wielu g* obchodzilo :-)

    pzdr