  • 141. Data: 2021-08-23 19:27:48
    Temat: Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 23 Aug 2021 19:14:25 +0200, w <6123d772$0$508$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Jak się zrobiła afera.
    >
    > A wcześniej: "Zapłaci Pan w złotówkach poleceniem zapłaty, samo się
    > robi, będzie prosto bez przeliczania i wygodnie" ;-)

    Nie podobało się?

  • 142. Data: 2021-08-23 19:36:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-23-sierpnia-2021 o 19:26, Wojciech Bancer pisze:

    > No jasne. To jest całkowicie normalne, że cwaniaczki próbują straty ze
    > swoich decyzji przerzucić na innych (tych rozsądniejszych). Tak zawsze
    > było i pewnie będzie.

    Święte słowa. Banksterzy ciągle coś zbroją a potem wyciągają ręce po
    nasze podatki

    > Ale nie nazywajmy tego uczciwym.

    Masz rację. To nie jest uczciwe.

  • 143. Data: 2021-08-23 19:39:43
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-23-sierpnia-2021 o 19:27, r...@k...pl pisze:
    > Nie podobało się?

    Pewnie że podobało

    Tylko że to było celowe nakłanianie do niekorzystnego rozporządzenia
    mieniem.

    A na to wszak jest paragraf ;-)

  • 144. Data: 2021-08-23 19:49:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-23-sierpnia-2021 o 19:02, Wojciech Bancer pisze:

    > Dawid dobrze wie w jakim tonie piszę.
    > To Ty nie ogarnąłeś rzeczywistości :)

    Ton jest wystarczająco czytelny. Wmawiać Kowalskim że to ich wina, że
    prawo da się obchodzić jak się ma PLECY, że sprawę trzeba
    zindywidualizować, koszty sądowe OGROMNE potrwa to latami, Każda sprawa
    jest inna, trzeba to rozdrobnić i utrudniać organizowanie się a tym nie
    zainteresowanym/niezorientowanym WCISKAĆ KIT że to oni zapłacą za to
    wszystko bo BANK ZAWSZE przerzuca koszty na klientów.

    PS. Ciekawe czy banksterzy przerzucą obecne ZYSKI na klientów ;-)

  • 145. Data: 2021-08-23 19:55:34
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-08-23, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    [...]

    > Święte słowa. Banksterzy ciągle coś zbroją a potem wyciągają ręce po
    > nasze podatki

    To podaj co najmniej 10 przykładów z ostatnich 10 lat.
    Skoro tak ciągle, to nie powinno być problemów.

    Napieraj.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 146. Data: 2021-08-23 19:56:26
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-08-23, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    [...]

    > Ton jest wystarczająco czytelny.

    No to co kurwisz i robisz dramę?

    > Wmawiać Kowalskim że to ich wina, [...]

    Ćpałeś, nie pisz.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 148. Data: 2021-08-23 20:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Masz tu sprawozdanie finansowe Enea za 2020, weź sobie poczytaj. A
    > jak już to zrobisz, pokaż mi rubrykę "potrzeby polityczne".
    > https://ir.enea.pl/pr/656146/skonsolidowany-raport-r
    oczny-srr-2020
    > Dowiesz się też na co poszły dochody o ile były. Sprawozdania
    > finansowe za inne lata poszukaj sam i nie pieprz bzdur.

    Jeżeli ty szukasz w sprawozdaniu rubryki "potrzeby polityczne" to
    zaczynam rozumiec interesujace podejscie do ogladu tych kwestii ;-DDD

    Ale dziekuje ci za dyskusje i za jej miłe zakonczenie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 147. Data: 2021-08-23 20:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > [...]
    >
    > No więc nie jest to uczciwe, że ludzie niegdyś krzyczący "dajcie
    > nam franki", krzyczący "jesteśmy dorośli", wyśmiewający się z
    > ludzi, którzy wtedy doradzali rozwagę, którzy wtedy doradzali
    > "bierz w waludzie której zarabiasz" - że Ci ludzie - są teraz
    > nagradzani. A ludzie rozsądni (w tym i ja) są karani.

    Mamy tutaj po prostu inny oglad sytuacji.
    Ja starajac sie o kredyt pytałem w bankach o kredyt.
    to banki mnie przekonywały ze franki, tylko franki.
    Ze franki sa bezpieczne bo szwajcaria to bezpieczny kraj, ze własnie
    dlatego wybrano franka, ze to na tyle bezpieczny kredyt ze moge sobie
    wziac wieksza kwote niz w PLN.
    A jak szwajcaria zaczeła sztucznie utrzymywać kurs franka to znajomi
    twierdza ze nikt nie dzwonił z banku z propozycja spotkania i
    porozmawiania o tej sytuacji.

    > Chcesz ukarać bankowców, karaj bankowców. Osobiście. Z nazwiska,
    > nie z instytucji.

    Sam doskonale wiesz ze to jest niewykonalne.
    Pomijam fakt ze to ciekawe podejscie - sugerujesz ze instytucje "nic
    nie wiedziały"?

    > Ale przy tych karach niech nie ma żadnych
    > korzyści korzyści dla frankowiczów. Co najwyżej wyrównanie do
    > złotówkowiczów. TO jest uczciwe.

    Wyrównanie do złotówkowiczów? Tak, zgadzam sie.

    > A cała szopka z unieważnianiem kredytów nie jest uczciwa,
    > jest cwaniaczkim dążeniem do uzyskania korzyści kosztem
    > społeczeństwa.

    Tez mnie to dziwi ale rozumiem, ze skoro wajcha była przechylona w
    jedna strone to teraz przechyliła sie w druga.
    Gdyby banki zaproponowały wyrównanie do złotowek kilka lat temu to dzis
    nie miałyby problemu.
    Ale mysle ze obaj pamietamy co wtedy mowił Pietraszkiewicz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 149. Data: 2021-08-23 20:00:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > [...]
    >
    > Tak. Państwo poprzez zmianę *interpretacji* przepisu
    > od każdej grupy wyżej zechciało wyciągnąć kupę hajsu.
    > Przy każdej sprawie powyżej był potężny oburz społeczny,
    > że tak nie można, tak się nie robi. Dla wszystkich jest to
    > oczywiste i jasne, że zmiana *interpretacji* przepisu i karanie
    > za to wstecz jest to bardzo niedobra praktyka.
    >
    > Ale nie dla cwaniaczków. Jak cwaniaczki frankowe poprzez zmianę
    > *interpretacji* przepisu, mają zyskać - to wszystko jest w
    > porządku. To się nazywa hipokryzja.

    Bo patrzysz na to przez pryzmat literalnych zapisów prawa.
    A czepianie sie ich, szukanie kruczków itp to tylko efekt a nie powód.
    Powód był/jest taki ze frankowicze zorientowali sie ze ich oszukano.
    Ja im wierze bo pamietam jakie mi bzdury opowiadano w conajmniej kilku
    bankach.

    > Po prostu zabrali mu bank, o tu masz:
    > https://www.money.pl/gospodarka/pekao-przejmuje-idea
    -bank-czarnecki
    > -jestem-wstrzasniety-6592188226587424a.html

    Czyli ukarali Czarneckiego własciciela a nie Czarneckiego prezesa.
    Wiec nadal twierdze ze prezesi moga czuc sie bezkarni.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 150. Data: 2021-08-23 21:00:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Pycha i zadufanie przez Ciebie przemawia.
    W piekle jest kocioł na takich.
    Tuż obok pracowników ZUSu i US ;-)