  • 151. Data: 2021-08-23 21:02:40
    Temat: Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-23-sierpnia-2021 o 19:56, Wojciech Bancer pisze:
    > No to co kurwisz i robisz dramę?

    Bo kłamstwa i manipulacje trzeba PROSTOWAĆ.

    Każde tvpinfo ma swojego tvna24 ;-)

    A może wolisz odwrotnie? ;-)

  • 152. Data: 2021-08-23 21:10:04
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Lepszy cwaniak ;-)

    Ma wymagania.

    Coś Ci umknęło? Kryzys przespałeś?

    Chcesz przykłady drobnych złodziejstw, wykańczanie firm, malwersacje,
    spekulacje, polisolokaty... a kończąc na tym co przespałeś ;-)

  • 153. Data: 2021-08-23 21:14:09
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-23-sierpnia-2021 o 19:00, r...@k...pl pisze:
    > Już ci pisano, że z podatków nic nie idzie, więc po co dalej robisz z siebie
    > błazna?

    Bezkosztowo. Takie perpetum?

    Czepiasz się słówek?

    To banki już nie przenoszą WSZYSTKICH kosztów na KLIENTA? ;-)

  • 154. Data: 2021-08-23 23:01:43
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-08-23, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    [...]

    > Coś Ci umknęło? Kryzys przespałeś?

    W Polsce?

    > Chcesz przykłady drobnych złodziejstw, wykańczanie firm, malwersacje,
    > spekulacje, polisolokaty... a kończąc na tym co przespałeś ;-)

    Nie. Chce przkykłady na:

    "Banksterzy ciągle coś zbroją a potem wyciągają ręce po nasze podatki"

    Dajesz.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 155. Data: 2021-08-23 23:02:21
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-08-23, _Master_ <M...@...pl> wrote:
    > Bo kłamstwa i manipulacje trzeba PROSTOWAĆ.
    > Każde tvpinfo ma swojego tvna24 ;-)
    > A może wolisz odwrotnie? ;-)

    Znowu przyćpałeś nie na temat. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 156. Data: 2021-08-23 23:16:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 23 Aug 2021 21:14:09 +0200, w <6123f382$0$550$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Bezkosztowo. Takie perpetum?
    >
    > Czepiasz się słówek?
    >
    > To banki już nie przenoszą WSZYSTKICH kosztów na KLIENTA? ;-)

    To podatki płacisz do banków?
    Coś ci się w głowie odkleiło.

  • 157. Data: 2021-08-23 23:17:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 23 Aug 2021 19:39:43 +0200, w <6123dd5f$0$507$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Pewnie że podobało
    > Tylko że to było celowe nakłanianie do niekorzystnego rozporządzenia
    > mieniem.
    > A na to wszak jest paragraf ;-)

    Tak, stali z pistoletem i kazali podpisać.
    Taką miej linię obrony w sądzie, niech też się z ciebie pośmieją.

  • 158. Data: 2021-08-24 10:55:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Moja wina! Ja źle!

    Pieniądze są bankowe.

    Ale... Banki zawsze twierdziły że opłaty ZAWSZE przenoszą na klientów.

    Jestem klientem = płacę za nadzorowanie banków.

    Wielka zmiana nazewnictwa ale czy to dla Kowalskiego ZMIANA? ;-)

  • 159. Data: 2021-08-24 11:28:06
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-08-23, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Mamy tutaj po prostu inny oglad sytuacji.
    > Ja starajac sie o kredyt pytałem w bankach o kredyt.
    > to banki mnie przekonywały ze franki, tylko franki.

    Bank jest sprzedawcą. Cokolwiek by nie mówili, trzeba brać poprawkę na
    konflikt interesów. Na boga, jesteśmy dorosłymi ludźmi, a to są
    oczywiste rzeczy.

    To TY masz wiedzieć czego potrzebujesz.

    > Sam doskonale wiesz ze to jest niewykonalne.

    Jakoś wykonalne jest karanie złotówkowiczów.

    > Pomijam fakt ze to ciekawe podejscie - sugerujesz ze instytucje "nic
    > nie wiedziały"?

    Instytucja to byt prawny, nieistniejący.
    Wiedzieć to mógł konkretny zarząd, z imienia i nazwiska.

    W procesie Amber Gold postawiono zarzuty konkretnym osobom, a nie
    instytucji "Amber Gold".

    > Tez mnie to dziwi ale rozumiem, ze skoro wajcha była przechylona w
    > jedna strone to teraz przechyliła sie w druga.

    Stąd i narażenie się na zarzuty cwaniaczenia.

    > Gdyby banki zaproponowały wyrównanie do złotowek kilka lat temu to dzis
    > nie miałyby problemu.

    Kilka lat temu interpretacje przepisów były inne, ale żyjemy w dziwnym
    kraju.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 160. Data: 2021-08-24 11:31:37
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-23-sierpnia-2021 o 23:17, r...@k...pl pisze:
    > Tak, stali z pistoletem i kazali podpisać.
    > Taką miej linię obrony w sądzie, niech też się z ciebie pośmieją.

    Żałosne tłumaczenie.

    Ty nie ogarniasz uwarunkowań, przepisów, traktatów, ustroju w jakim
    zyjesz...

    Jak sobie radzisz w REALU? ;-)