  • 1. Data: 2021-08-13 12:28:56
    Temat: zamknięcie konta firmowego w Mbank
    Od: "kusy" <k...@i...pl>

    W mojej mieścinie nie ma placówki mbank, a chciałbym zlikwidować konto
    firmowe, pozostawiając konto osobiste (mam 2 konta).
    czy mogę tego dokonać online czy tylko osobiście w placówce?

  • 2. Data: 2021-08-13 12:40:14
    Temat: Re: zamknięcie konta firmowego w Mbank
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 13 sierpnia 2021 o 12:28:58 UTC+2 kusy napisał(a):
    > W mojej mieścinie nie ma placówki mbank, a chciałbym zlikwidować konto
    > firmowe, pozostawiając konto osobiste (mam 2 konta).
    > czy mogę tego dokonać online czy tylko osobiście w placówce?

    Hmm, ja rozumiem, że może się komuś nie chcieć dzwonić na mPartyLine, rozumiem też
    chęć podtrzymywania wrażenia ruchu na p.b.b. - ale żeby pisać trzy linijki posta
    zamiast wpisać w google "mbank zamknięcie konta" to już nie rozumiem...

  • 3. Data: 2021-08-26 06:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Dawid Rutkowski d...@w...pl ...

> [...]
    > p.b.b. - ale żeby pisać trzy linijki posta zamiast wpisać w google
    > "mbank zamknięcie konta" to już nie rozumiem...

    Ale jednoczesnie odpowiedz bez odpowiedzi udało ci sie napisac ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 4. Data: 2021-08-26 10:32:11
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 26 sierpnia 2021 o 07:00:03 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Dawid Rutkowski

    > Ale jednoczesnie odpowiedz bez odpowiedzi udało ci sie napisac ;-D

    Może skorzystał i wpisał w google.
    Podziękowań nie oczekiwałem ;>