eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach. › Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <16px0jdhtomm$.92qxgmqg1pli.dlg@40tude.net> <sfobqe$e36$1@gioia.aioe.org>
    <1...@4...net>
    <sfolmb$16bp$1@gioia.aioe.org>
    <1...@4...net>
    <sfomvl$1sue$1@gioia.aioe.org>
    <xc9c9vqafzwf.1cg6xo5lgkakk$.dlg@40tude.net>
    <61225b0a$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    Date: 23 Aug 2021 18:00:04 GMT

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > [...]
    >
    > Tak. Państwo poprzez zmianę *interpretacji* przepisu
    > od każdej grupy wyżej zechciało wyciągnąć kupę hajsu.
    > Przy każdej sprawie powyżej był potężny oburz społeczny,
    > że tak nie można, tak się nie robi. Dla wszystkich jest to
    > oczywiste i jasne, że zmiana *interpretacji* przepisu i karanie
    > za to wstecz jest to bardzo niedobra praktyka.
    >
    > Ale nie dla cwaniaczków. Jak cwaniaczki frankowe poprzez zmianę
    > *interpretacji* przepisu, mają zyskać - to wszystko jest w
    > porządku. To się nazywa hipokryzja.

    Bo patrzysz na to przez pryzmat literalnych zapisów prawa.
    A czepianie sie ich, szukanie kruczków itp to tylko efekt a nie powód.
    Powód był/jest taki ze frankowicze zorientowali sie ze ich oszukano.
    Ja im wierze bo pamietam jakie mi bzdury opowiadano w conajmniej kilku
    bankach.

    > Po prostu zabrali mu bank, o tu masz:
    > https://www.money.pl/gospodarka/pekao-przejmuje-idea
    -bank-czarnecki
    > -jestem-wstrzasniety-6592188226587424a.html

    Czyli ukarali Czarneckiego własciciela a nie Czarneckiego prezesa.
    Wiec nadal twierdze ze prezesi moga czuc sie bezkarni.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie