  • 1. Data: 2021-08-15 20:01:48
    Temat: Aion - potwierdzenie płatności internetowej?
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Witam,

    Płacił już ktoś kartą Aion w Internecie?
    Bo ja zapłaciłem na Aliexpress. I po prostu się zapłaciło.
    Aliexpress pokazał, że płatność udana.
    Aion pokazał mniejsze dostępne środki.
    Bez ceregieli z 3D Secure. Coś jak XX wiek.
    To tak miało być?

    pozdrawiam,
    Bogdan

  • 2. Data: 2021-08-16 12:51:29
    Temat: Re: Aion - potwierdzenie płatności internetowej?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 15 sierpnia 2021 o 20:01:50 UTC+2 Bogdan B. napisał(a):
> [...]
    > Aliexpress pokazał, że płatność udana.
    > Aion pokazał mniejsze dostępne środki.
    > Bez ceregieli z 3D Secure. Coś jak XX wiek.

    Jednym z 3D-Secure nie w smak (inna sprawa, że potrawa może być fatalna - np. ostatni
    wymysł citka), innym bez nie w smak - DGCC w sumie.
    A płaciłeś na ali ostatnio jakąś inną kartą?
    Bo może teraz taka moda (jak w amazonie - nawet bez cvv) - np. intercity.pl mnie
    ostatnio zdziwiło brakiem 3DS przy płatności KK santandera - 4 razy tak było.
    A jak płaciłeś tą kartą z aion?
    Przepisane numery z apki lub karty czy przez google pay?

  • 3. Data: 2021-08-16 18:40:28
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    W dniu 16.08.2021 o 12:51, Dawid Rutkowski pisze:
    > Jednym z 3D-Secure nie w smak (inna sprawa, że potrawa może być
    > fatalna - np. ostatni wymysł citka), innym bez nie w smak - DGCC w
    > sumie.
    > A płaciłeś na ali ostatnio jakąś inną kartą?

    Poprzednio wielokrotnie inną kartą, ale była już zapisana w płatnościach
    Aliexpress. Wiem, że przy ponawianych płatnościach 3D Secure nie było.

> [...]
    > santandera - 4 razy tak było.
    > A jak płaciłeś tą kartą z aion?
    > Przepisane numery z apki lub karty czy przez google pay?

    Przepisane numery.
    To da się na Aliexpress płacić Google Pay?