  • 1. Data: 2021-08-13 15:21:57
    Temat: Alior Kantor zniknięta karta wielowalutowa.
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, All.

    Rzadko używam kantoru Aliora, ostatni zakup w marcu. Dzisiaj próba
    zakupu na Amazon, płatność nieudana. Co jest?
    Sprawdzam, w ST ani śladu po operacji, po wejściu w opcje karty, widzę
    że mogę zamówić kartę i nie ma mojej dotychczasowej. Teoretycznie ważnej
    do 07/2023.

    Skasowali ją bez żadnej informacji.
    WTF?
    Mieliście taką sytuację?

    --
    Pete

  • 2. Data: 2021-08-13 15:40:01
    Temat: Re: Alior Kantor zniknięta karta wielowalutowa.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 13 sierpnia 2021 o 15:22:22 UTC+2 Pete napisał(a):
> [...]
    > Sprawdzam, w ST ani śladu po operacji, po wejściu w opcje karty, widzę
    > że mogę zamówić kartę i nie ma mojej dotychczasowej. Teoretycznie ważnej

    Moja, też ważna do 07/23, w ST widoczna. Nieużywana zapewne dłużej niż Twoja,
    ostatnie transakcje z sierpnia 2019 - w sumie również są to "pierwsze" transakcje,
    gdy robiłem eksperymenty testujące działanie "wielowalutowości".
    Do aliora poszła reklamacja?
    Może zastrzegli z jakiegoś ważnego powodu - ale brak informacji karygodny.

    Ja podobny numer miałem w citku - przy wznawianiu bez pytania zamienili mi visę na mc
    (przy okazji bezczelnie pisząc, że jak wciąż chcę visę, to mogę sobie zamówić - tylko
    oczywiście z nowym numerem), a że wznowiona przysłali już w listopadzie, choć ważność
    poprzedniej była do końca lutego, to się nie śpieszyłem z aktywacją - a tu nagle
    zonk, pewnego dnia w grudniu karta nie działa - okazuje się, że zastrzeżona.
    Bo jak jest zmiana typu karty to poprzednią zastrzegają po miesiącu od wysyłki nowej.
    Oczywiście informacja dopiero gdy się dzwoni z pretensjami.

    Citek też jako jedyny zlikwidował mi kartę w google pay w nieużywanym telefonie -
    nieużywanym do tego stopnia, że leży wyłączony w szufladzie. Hmmm, muszę sprawdzić,
    może też inne karty tam zniknęły, a tylko citek o tym poinformował?
    Ale karty (wirtualnej do tej samej KK) nieużywanej w tablecie nie zlikwidował - choć
    nigdy nią nie zapłaciłem, ale tablet nie leży wyłączony.

  • 3. Data: 2021-08-13 15:47:47
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 13 Aug 2021 15:21:57 +0200, Pete <n...@n...com> wrote:

    >Sprawdzam, w ST ani śladu po operacji, po wejściu w opcje karty, widzę
    >że mogę zamówić kartę i nie ma mojej dotychczasowej. Teoretycznie ważnej
> [...]
    Tak. Odkryłem w czerwcu że nie działa i też nie było jej w ST.
    Zadzwoniłem - dowiedziałem się że kartę "zablokowałem w ST" (podali mi
    dokładną datę - w styczniu) a po 30 dniach od zablokowania jak nie
    odblokuję to kartę zastrzegają. Ale nie przypominam sobie żebym
    blokował. A co tam, zamówiłem nową :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 4. Data: 2021-08-13 16:34:30
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, WAM.
    On 13.08.2021 15:47 you wrote:

> [...]
    > mi dokładną datę - w styczniu) a po 30 dniach od zablokowania jak
    > nie odblokuję to kartę zastrzegają. Ale nie przypominam sobie żebym

    :D

    To mogło być to. Prawdopodobnie też zablokowałem, nie pamiętam - za
    rzadko używam.
    A że mam wszystkie swoje karty poblokowane w revolucie (którego używam
    często), to zapewne po ostatnim zakupie debetówką AK trafiłem na opcję
    'zablokuj' to zablokowałem, żeby mi żaden Chińczyk czy Amazon nie
    obciążył znienacka.

    Co za geniusz to wymyślił, masakra.

    --
    Pete

  • 5. Data: 2021-08-18 17:22:24
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Pete.
    On 13.08.2021 16:34 you wrote:

> [...]
    > debetówką AK trafiłem na opcję 'zablokuj' to zablokowałem, żeby mi
    > żaden Chińczyk czy Amazon nie obciążył znienacka. Co za geniusz to

    Potwierdzili, że zablokowałem i po 28 dniach zamknęli.

    --
    Pete