eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot za wadliwy towar płacony kartą › Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.g
    amma.ru!Gamma.RU!newsfeed.icl.net!newsfeed.fjserv.net!feed.news.tiscali.de!news
    feed01.chello.at!news.chello.at.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <1...@e...icnet> <bu5gs5$pih$1@taurus.webcorp.pl>
    <1...@e...icnet> <bu6kb5$qls$1@news.onet.pl>
    <1...@e...icnet>
    Subject: Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
    Lines: 22
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Message-ID: <YrLNb.153008$Tz1.82131@news.chello.at>
    Date: Fri, 16 Jan 2004 06:23:52 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.51.85
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1074234232 62.179.51.85 (Fri, 16 Jan 2004 07:23:52 MET)
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Jan 2004 07:23:52 MET
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:278195
    [ ukryj nagłówki ]

    "Joanna Kostrom" <j...@i...pl> wrote in message
    news:1074232269.838868@e61.icnet...

    > Wlasnie sprawdzilam inne sklepy i dowiedzialam sie ze nie ma znaczenia na
    > jaka karte zwroca kase i nie jest
    > u nich konieczne fatygowania sie tej samej osoby z ta sama karta co
    > dokonywala zakupu.
    >

    Oczywiscie, ze nie ma znaczenia na jaka karte zostanie dokonany zwrot. Jesli
    transakcja ma byc anulowana to wystarczy wpisac numer transakcji. Jak jest
    to uznanie karty, to moze byc dowolna karta. Uwazam, ze jest to niepotrzebne
    utrudnianie zycia klientowi. Pamietajcie, ze mowimy o zepsutym towarze, a
    nie zwrocie pelnowartosciowego sprzetu. Gdyby tak bylo byloby mozna przyjac,
    ze sklep chce zapobiegac sytuacjom o ktorych byla mowa, czyli korzystaniem
    ze sklepu jak z bankomatu.

    Maciej

    PS Lepiej zaplacic prowizje 1 raz za obciazenie karty, czy 2 razy... za
    obciazenie i uznanie?;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1