  • Data: 2002-02-19 18:57:51
    Temat: Re: Wpłacanie gotówki prze bankomat.
    Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Takiego czegoś nie. Ale zaraz...że niby bankomat magicznie wyciąga banknoty
    > z koperty, przelicza i wrzuca Ci na konto (ew. skanuje czek), czy też
    > wklepujesz kwotę jaką wrzucasz i bankomat przyjmuje to "na wiarę", ew.
    > później to korygują, jeśli w kopercie było mniej. (gdybyś wsadzał banknoty
    > pojedynczo, jak do "zwykłych" automatów sprzedających, czy rozmieniających
    > na drobne, byłoby ok., ale ta koperta coś nie pasuje...
    >
    > Axe

    Koperty są przy każdym, ale to każdym bankomacie w Kanadzie.Używa się je do
    wpłat lub do płacenia rachunków "niezarejestrowanych". Wpłata jest na "wiarę",
    ty wystukujesz ile wpłacasz gotówki lub na ile jest czek. W moim przypadku mam
    limit na"wiarę" do 200 CND na dzień. To znaczy kwota do tej sumy jest zaraz
    dostępna na koncie, kwota powyżej 200 CND jest na koncie w ciągu 5 dni
    roboczych. Oczywiście mogę to zmienić nawyższą kwotę, ale mnie to wystarcza.
    Ja byłem w oddziale banku (mojego starego, nowy nie ma oddziałów) tylko dwa
    razy przez ostatnie 15 lat, więc unikam budynków. Rachunki płacę przez
    internet, telefon lub w bankomacie. Zresztą podam tutaj link do strony po
    angielsku: http:www.preschoicefinancial.com
    Jeszcze jedno, każda operacja jest za darmo włącznie z czekami.