  • Data: 2002-02-21 03:28:50
    Temat: Re: Wpłacanie gotówki prze bankomat.
    Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Limit jest indiwidualnie ustalany, mój jest mały bo taki chciałem, może być o
    wiele większy. Jeżeli chodzi o debet to tutaj tego nie ma. Można się
    zabezpieczyć innym kontem, linią kredytu lub kartą kredytową.
    > 200 CND to chyba ok. 500 - 600 PLN (nie pamiętam dokładnego kursu)
    > a więc wcale nie za dużo. A reszta za 5 dni. A u nas 0 od razu, ale
    > reszta za 2 dni (niestety, tylko robocze) Co kraj, to obyczaj, w sumie
    > różnica nie taka duża ... Jeśli ma się przy tym limit debetowy,
    > to w sumie wychodzi na jedno: kasa jest na rachanku (czyli nie liczą ci
    > odsetek za wykorzystanie debetu) tylko zablokowana, ale korzystasz
    > za środków dostępnych w ramach limitu.
    > A czeki w Polsce powoli odchodzą do lamusa ...
    Dzięki za informację, może poradzisz mnie w którym banku jakie konto by było
    najbardziej podobne to tego co mam: konto z możliwością robienia wszelkich
    rozliczeń przez internet, telephone lub bankomat. Rozliczenia: wpłata gotówki i
    czeków (bankomat), płacenie rachunków, dokonywanie przelewów itp.
    Chciałbym unikać "chodzenia" do banku, pytanie czy jest to możliwe?
    Pozdrawiam
    Derek