  • Data: 2002-02-20 17:58:43
    Temat: Re: Wpłacanie gotówki prze bankomat.
    Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czego mianowicie nie rozumiesz?
    Odpowiedzi typu "teoretycznie", bo w teorii słoń może na uszach stanąć, ale czy
    widziałeś słonia stojącego na uszach :-))
    > Ze gdzieś może być inaczej niż w Kanadzie?
    To akurat wiem, że jest inaczej, dlatego pytam. Będę w polsce, wiec chcę
    wiedzieć jak tam używanie konta w "praktyce" wygląda. Niestety moje konto nie
    może być używane w Polsce "Interac". Moje regularne konto ma A-plus, które
    działa w polsce, ale marża jest za duża. Zostaje założenie konta w Polsce, dla
    tego pytam.
    > Wyobrazni brakuje czy chciales zaszpanowac?
    odp. na pyskówkę na inną grupę, hę :-(
    > W Polsce SA bankomaty z funkcja depozytowa a odpowiedzi udzielane w tym
    > watku swiadcza o tym, ze uzytkownikowm nie wydaje sie ta funkcja potrzebna i
    > nie uzywaja jej. W zwiazku z tym nie czuja sie uposledzeni przez to, ze nie
    > wszystkie bankomaty to umozliwiaja. Limit "na wiare" wynosi 0,00PLN
    > Uslugodawcy oferuja uslugobiorcom uslugi takie jakich ci ostatni >
    oczekuja...;-)))
    > Potrafisz to zrozumiec, czy jeszcze cos trzeba objasnic?
    Takiej bzudry dawno nie czytałem, według ciebie to wszystkie usługi w polsce są
    ustawione pod klienta. To o czym jest ta grupa? Tu się opowiada o wspaniałości
    usług w polsce czy o ich problemach? W Kanadzie banki też zdzierają i to bardzo
    z klienta, właśnie dla tego ponad trzy lata temu zmieniłem konto na internetowe.
    Też brak możliwości używania mojego konta w Polsce (wina ze strony mojego banku-
    bo ma brak umowy z A-plus) mnie nie imponuje.
    Ludzie się pytają po to aby uzyskać informację, a szpanować. Rozumując jak ty,
    to pytanie o kredyt np. 70.000 zł i warunki otrzymania go też jest szpanem.
    Może zrób tak: przeczytaj, pomyśl jak odpowiedzieć, nie wiesz nie odpowiadaj,
    masz coś głupiego do powiedzenia-powiedz swojemu psu.

    Miłego dnia wszystkim grupowiczom życzy
    Derek