  • Data: 2002-02-20 18:36:01
    Temat: Re: Wpłacanie gotówki prze bankomat.
    Od: "Jacek Q." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Koperty są przy każdym, ale to każdym bankomacie w Kanadzie.Używa się je
    do
    > wpłat lub do płacenia rachunków "niezarejestrowanych". Wpłata jest na
    "wiarę",
    > ty wystukujesz ile wpłacasz gotówki lub na ile jest czek. W moim przypadku
    mam
    > limit na"wiarę" do 200 CND na dzień. To znaczy kwota do tej sumy jest
    zaraz
    > dostępna na koncie, kwota powyżej 200 CND jest na koncie w ciągu 5 dni
    > roboczych. Oczywiście mogę to zmienić nawyższą kwotę, ale mnie to
> [...]

    200 CND to chyba ok. 500 - 600 PLN (nie pamiętam dokładnego kursu)
    a więc wcale nie za dużo. A reszta za 5 dni. A u nas 0 od razu, ale
    reszta za 2 dni (niestety, tylko robocze) Co kraj, to obyczaj, w sumie
    różnica nie taka duża ... Jeśli ma się przy tym limit debetowy,
    to w sumie wychodzi na jedno: kasa jest na rachanku (czyli nie liczą ci
    odsetek za wykorzystanie debetu) tylko zablokowana, ale korzystasz
    za środków dostępnych w ramach limitu.
    A czeki w Polsce powoli odchodzą do lamusa ...

    Jacek Kurowski