  • Data: 2002-02-21 12:41:29
    Temat: Re: Wpłacanie gotówki prze bankomat.
    Od: Daniel Walczak <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Feb 2002 19:57:51 +0100, <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Koperty są przy każdym, ale to każdym bankomacie w Kanadzie.

    Nie no, jeśli chodzi o bankomaty z funkcją depozytową w Polsce to chyba tez
    we wszystkich jest tak, że gdy wciskasz klawisz "depozyt" bankomat wydaje Ci
    kopertę (nie wiem dokładnie, bo nie korzystam z tego, ale z postów na grupie
    wynika, że jest tak we wszystkich).

    > Używa się je do
    > wpłat lub do płacenia rachunków "niezarejestrowanych". Wpłata jest na "wiarę",

    Aha, w sumie nie widzę problemów technicznych , żeby to zrobić u
    nas...problem raczej z tym "na wiarę". Opinia o Polakach krążąca po świecie
    ma niestety swoje podstawy i ja nie bardzo widzę tego w praktyce (myślę, że
    od razu znalazłoby się wielu "cwaniaczków" wklepującym, że wrzucają np.
    100zł, a potem wrzucających pustą kopertę i wyciągających za moment 100zł z
    bankomaty nie mając grosza na koncie (a konto założone choćby na skradziony
    dowód, albo "na słupa").

    [ciach]
    > Rachunki płacę przez internet, telefon lub w bankomacie.
    Myślę, że dla Ciebie najlepszym wyjściem byłoby założenie konta w którymś z
    banków wirtualnych lub marmurach oferujących dostęp przez internet, wtedy
    płacisz wszystko przelewami z sieci i już.

    Axe