  • Data: 2002-02-19 12:58:12
    Temat: Re: Wpłacanie gotówki prze bankomat.
    Od: Daniel Walczak <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Feb 2002 15:26:36 +0100, <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Przepraszam, ale nie bardzo rozumiem tych poprzednich odpowiedzi. Mieszkam w
    > Kanadzie i tutaj idę do bankomatu "ATM" wybieram PIN, wybieram konto, wkładam
    > kopertę z gotówką lub czekiem i mam dostępne pieniądze zaraz i to
    > nie "teoretycznie". Czy nie ma czegoś takiego w Polsce.

    Takiego czegoś nie. Ale zaraz...że niby bankomat magicznie wyciąga banknoty
    z koperty, przelicza i wrzuca Ci na konto (ew. skanuje czek), czy też
    wklepujesz kwotę jaką wrzucasz i bankomat przyjmuje to "na wiarę", ew.
    później to korygują, jeśli w kopercie było mniej. (gdybyś wsadzał banknoty
    pojedynczo, jak do "zwykłych" automatów sprzedających, czy rozmieniających
    na drobne, byłoby ok., ale ta koperta coś nie pasuje...

    Axe