  • Data: 2002-02-21 09:10:15
    Temat: Re: Wpłacanie gotówki prze bankomat.
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5700.00000e83.3c73e3d2@newsgate.onet.pl...
    > Odpowiedzi typu "teoretycznie", bo w teorii słoń może na uszach stanąć,
    ale czy
    > widziałeś słonia stojącego na uszach :-))

    Tego "teoretycznie" to ja tez nie rozumiem...;-)
    Ja uzywam praktycznie.

    > To akurat wiem, że jest inaczej, dlatego pytam. Będę w polsce, wiec chcę
    > wiedzieć jak tam używanie konta w "praktyce" wygląda. Niestety moje konto
    nie
    > może być używane w Polsce "Interac". Moje regularne konto ma A-plus, które
    > działa w polsce, ale marża jest za duża. Zostaje założenie konta w Polsce,
    dla
    > tego pytam.

    Sie wyjasnilo.

    > odp. na pyskówkę na inną grupę, hę :-(

    Powidzmy, ze temu "podwatkowi" zrobimy EOT. :-)
    OK?

    > oczekuja...;-)))
    > Takiej bzudry dawno nie czytałem, według ciebie to wszystkie usługi w
    polsce są
    > ustawione pod klienta. To o czym jest ta grupa?

    Teraz tobie nie starczylo poczucia humoru (wczoraj ja bylem zmeczony po
    calym dniu...) i nie zauwazyles smiley'a.
    Tak sobie zazartowalem.
    Oczywiscie, ze uslugi bankow sa raczej tak dobrane by bankowi latwo (badz
    bez nadmiernego ryzyka ) bylo je swiadczyc.
    Ale akurat funkcja depozytowa bankomatow (ku mojemu zdziwieniu) nawet w tej
    grupie jest raczej uwazana za gadzet. Zatem w tym zakresie uslug "wachlarz
    uslug" bankow jest zbiezny z oczekiwaniami klientow. Moze troche reklamy
    brakuje...

    > Tu się opowiada o wspaniałości
    > usług w polsce czy o ich problemach? W Kanadzie banki też zdzierają i to
    bardzo
    > z klienta, właśnie dla tego ponad trzy lata temu zmieniłem konto na
    internetowe.
    > Też brak możliwości używania mojego konta w Polsce (wina ze strony mojego
    banku-
    > bo ma brak umowy z A-plus) mnie nie imponuje.

    Co to jest A-plus?
    Napisz cos o oplatach za prowadzenie konta i oprocentowaniu w twoim
    poprzednim banku i w aktualnym.

    > Ludzie się pytają po to aby uzyskać informację, a szpanować. Rozumując jak
    ty,
    > to pytanie o kredyt np. 70.000 zł i warunki otrzymania go też jest
    szpanem.
    > Może zrób tak: przeczytaj, pomyśl jak odpowiedzieć, nie wiesz nie
    odpowiadaj,
    > masz coś głupiego do powiedzenia-powiedz swojemu psu.

    Odpoczalem, poglaskalem psa. Nie chcial ze mna gadac. On tez ? ;-)
    Rozumiem, ze sie pytasz.
    Ale jesli ktos formuluje pytanie tak: "nie rozumiem jak w tej Polsce moze
    byc inaczej niz u nas, w Kanadzie/USA/RFN" to moze sie spodziewac roznistych
    odpowiedzi. To taka rada na przyszlosc. Jesli masz pytania to pytaj, a nie
    dziw sie.

    --
    Pozdrowienia
    ---