  • 1. Data: 2002-02-18 05:09:05
    Temat: Wpłacanie gotówki prze bankomat.
    Od: <d...@p...onet.pl>

    Pozdrawiam, czy można w Polsce wpłacać gotówkę na konto przez bankomat?

    Derek

  • 2. Data: 2002-02-18 05:34:18
    Temat: Re: Wpłacanie gotówki prze bankomat.
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Pozdrawiam, czy można w Polsce wpłacać gotówkę na konto przez bankomat?

    teoretycznie tak, ale praktycznie nie.
    teoretycznie w bankomacie pekao sa oznaczonym "depozyty" i kartą maestro pekao
    sa
    a praktycznie to ta karta to gówno

  • 3. Data: 2002-02-18 07:50:23
    Od: "Wojtek" <w...@h...pl>

    Kredyt Bank robi to tak:
    1. konto klasyczne,
    2. info z nr docelowym innego banku + identyfikator transakcji ( przypisane
    jednorazowo przez klienta),
    3. po dwóch dniach to działa: wpisujesz gotówkę + identyfikator transakcji i
    OK
    4. koszty - 3 zł miesięcznie razem z ubezpieczeniem gotówki
    Wojtek

  • 4. Data: 2002-02-18 07:52:08
    Od: p...@a...mat.uni.torun.pl (Jaroslaw Pytlinski)

    Dnia 18 Feb 2002 06:34:18 +0100, n...@p...onet.pl napisal(a):

    >teoretycznie tak, ale praktycznie nie.

    A bankomaty Handlobanku ... znaczy ex. handlobanku ?

    --
    pozdrawiam
    Jarek

  • 5. Data: 2002-02-18 08:17:52
    Od: Pawel Kucharczyk <p...@k...pl>

    d...@p...onet.pl wrote:

    > Pozdrawiam, czy można w Polsce wpłacać gotówkę na konto przez bankomat?

    PKOBP -- w kopercie depozytowej. Jesli wplacasz na konto PKOBP to uznaja
    konto z data wlozenia koperty do bankomatu. Koszty: jak nomalnej
    operacji kasowej (do czerwca jest promocja i nie placi sie nic dodatkowo
    za fakt iz operacja idzie przez bankomat).

    Pablo.

  • 6. Data: 2002-02-18 08:24:12
    Od: "bzyko" <b...@b...prv.pl>

    W PKO BP tez juz chyba mozna, sa juz bankomaty z funkcją depozytu, sam
    jeszcze nie probowalem wplacac gotowki ale sprobowalem zrobic przelew za
    pomocą depozytu, efektow jeszcze nie znam bo depozyt zlozylem w czwartek w
    zeszlym tygodniu a wyciagu dotąd nie ma.

    PK

  • 7. Data: 2002-02-18 11:33:13
    Od: Sebastian Ujma <s...@c...pl>

    Teoretycznie w citi, ale nie probowalem na wlasnej skorze.
    Zreszta bankomaty citi z taka funkcja sa w oddzialach, wiec co za
    problem podejsc to Pani obok i wplacic.
    Wlasnie nie widze sensu tego :(
    Sebastian

  • 8. Data: 2002-02-18 12:52:17
    Od: "Jacek Q." <j...@p...onet.pl>

    > Teoretycznie w citi, ale nie probowalem na wlasnej skorze.
    > Zreszta bankomaty citi z taka funkcja sa w oddzialach, wiec co za
    > problem podejsc to Pani obok i wplacic.
    > Wlasnie nie widze sensu tego :(

    A jak dostaniesz grubszą kasę w sobotę i nie chcesz z nią
    łazić do poniedziałku ? Albo chociażby dostaniesz gotówkę o 18-tej ?

    Jacek Kurowski

  • 9. Data: 2002-02-18 14:26:36
    Od: <d...@p...onet.pl>

    Przepraszam, ale nie bardzo rozumiem tych poprzednich odpowiedzi. Mieszkam w
    Kanadzie i tutaj idę do bankomatu "ATM" wybieram PIN, wybieram konto, wkładam
    kopertę z gotówką lub czekiem i mam dostępne pieniądze zaraz i to
    nie "teoretycznie". Czy nie ma czegoś takiego w Polsce. Aha moje konto też
    jest "internetowe" bo nie mają oddziałów banku, tylko mogę używać bankomaty,
    internet lub telefon.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 10. Data: 2002-02-18 15:33:06
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Teoretycznie w citi, ale nie probowalem na wlasnej skorze.
    Praktycznie dziala.

    > Zreszta bankomaty citi z taka funkcja sa w oddzialach, wiec co za
    > problem podejsc to Pani obok i wplacic.
    > Wlasnie nie widze sensu tego :(
    To sprobuj wplacic kase w bezsensownych centrach kredytowych, gdzie nie ma
    kas.
    pzd