  • 31. Data: 2004-12-23 12:28:28
    Temat: Re: Srebrny Sez@m - pytanie do posiadaczy
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-12-22, bart <xbartx@_nospam_pf.pl> wrote:

    > no ale są jeszcze wbk przecież ?

    Owszem - jeden 100 m od MultiBanku - są w sąsiednich budynkach :P

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 32. Data: 2004-12-23 12:30:20
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-12-22, Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl> wrote:

    > Kto Cię tak okłamał?
    Nikt - skserować wyciągi ? :)
    W jednym miesiącu zona nie zrobiła odpowiedniej ilości transakcji i na wysiągu
    jak wół:
    - opłata za kartę dodatkową 2 PLN
    - opłata za ubezpieczenie - 2.5 PLN

    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 33. Data: 2004-12-23 18:03:53
    Od: bart <xbartx@_nospam_pf.pl>

    Marcin Jurczuk napisał(a):

    > Owszem - jeden 100 m od MultiBanku - są w sąsiednich budynkach :P

    no to rzeczywiście pech bo u mnie (Zielona Góra) jest ich całkiem sporo
    chyba tylko pkobp jest więcej.

    --
    bart

  • 34. Data: 2004-12-23 18:07:26
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    > Ale niech ktoś mi wytłumaczy: Niby ma być tych 2zł kary za brak płatności
    > bezgotówkowych i 2,5zł za ubezpieczenie... tymczasem jedyne opłaty jakie
    > widzę u siebie w historii konta to 9,95zł miesięcznie za konto.
    >
    > Pozdrawiam,

    Bo pewnie masz kartę z terminem wazności do 09/2005. Też tak mam że nie mam
    opłaty za kartę (bo płaciłem jednorazowo za wznowienie)
    Niestety od stycznia pojawi się nam opłata za kartę.

    A tak uściślając to 2 zł to jest opłata za kartę a 2,5 ubezpieczenie
    (niektórzy się cieszą że wszystkie transakcje są ubezpieczone a niektórzy są
    źli ze jest 2,5 - wszystkim się nie dogodzi)

    Darek

  • 35. Data: 2004-12-23 18:23:29
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-23 13:30, Użytkownik Marcin Jurczuk napisał:

    > W jednym miesiącu zona nie zrobiła odpowiedniej ilości transakcji i na wysiągu
    > jak wół:
    > - opłata za kartę dodatkową 2 PLN
    > - opłata za ubezpieczenie - 2.5 PLN

    No i gdzie z tego wynika, że transakcje muszą być dokonane debetówką?:-)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 36. Data: 2004-12-23 19:58:20
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>

    Dnia śro, 22 gru 2004 at 21:58 GMT,
    bart <xbartx@_nospam_pf.pl> napisał(a):

    > no dokładnie to tylko tak na stronie pięknie wygląda a w rzeczywistości
    > to jak nie będzie wpływów to masz ponad 9zł za utrzymanie (srebrny
    > sezam) plus jeszcze 2,5 za zabezpieczenie karty a jak nie zrobisz 4
    > transakcji bezgotówkowych to jeszcze 2 zł czyli razem prawie 14,5zł -
    > czysty marketnig

    no - co jest
    każdy w tym banku płaci za co innego?

    ja:
    za sezam - 9,95 zł
    za zlecenie stałe - 1,00 zł
    za obsługę karty - 2,50 zł

    nie płacę bezgotówkowo kartami BPH bo miałem tylko płaską

    --
    Jurek

    "Free time? Is this some to eat?"

  • 37. Data: 2004-12-23 19:59:58
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-12-23, Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl> wrote:

    > No i gdzie z tego wynika, że transakcje muszą być dokonane debetówką?:-)
    Innej z BPH nie mam - miałem dwie debetówki - ja i żona.
    Ja swoją robiłem > 15 transakcji miesięcznie - opłat nie było
    Zona swoją 2-7 - jak nie trafiła to pojawiała się pozycja 2.5 PLN za jej kartę, bo
    przy opisie był numer karty za którą jest ubezpieczenie..
    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 38. Data: 2004-12-23 20:01:27
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-12-23, Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl> wrote:
    > Dnia śro, 22 gru 2004 at 21:58 GMT,
    > bart <xbartx@_nospam_pf.pl> napisał(a):
    > no - co jest
    > każdy w tym banku płaci za co innego?
    Bank rozwiązań indywidualnych :P

    > ja:
    > za sezam - 9,95 zł
    > za zlecenie stałe - 1,00 zł
    > za obsługę karty - 2,50 zł
    >
    > nie płacę bezgotówkowo kartami BPH bo miałem tylko płaską
    Bo może masz starą kartę - te ubezpiecznie jakoś od niedawna ..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 39. Data: 2004-12-23 20:02:59
    Od: bart <xbartx@_nospam_pf.pl>

    Jurek Zielinski napisał(a):
> [...]
    > za zlecenie stałe - 1,00 zł
    > za obsługę karty - 2,50 zł
    >
    > nie płacę bezgotówkowo kartami BPH bo miałem tylko płaską

    no więc ja ostatnio mam tak, że płacę 9,95+2+2,5 i generalnie mam to
    gdzieś bo bank na to nie zasługuje - szczególnie tak mocno reklamowana
    przez niego onlinowość i najlepszy system elektroniczny w Polsce to po
    prostu czysta żenada!
    dzisiaj u mnie w województwie nie wiem jak indziej oszalały bankomaty
    (jakiś błąd ogólny czy awaria systemu) i zjadały od razy karty - niezła
    akcja przed świętami nie ma co.
    byłem w tym banku około 3 lata i nie narzekałem i polecałem innym ale
    aktualnie to jest odwrotnie - moim zdaniem to jeden z gorszych jakie
    znam (wszystko zaczęło się od zmiany systemu jakoś na wiosnę tego roku).

    --
    bart

  • 40. Data: 2004-12-23 20:07:58
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

> [...]
    kartę, bo
    > przy opisie był numer karty za którą jest ubezpieczenie..

    Bo liczy się transakcje dla posiadacza karty - czyli gdybyś miał Ty wydane 2
    karty to się sumuje transakcje. Jężeli są wydane dla dwóch osób to się nie
    sumuje.

    Darek