  • 1. Data: 2004-12-20 21:17:19
    Temat: przelew wiekszej kwoty z PL do USA
    Od: "pw" <p...@p...onet.pl>

    Prosze o rade. Mieszkam aktualnie w USA na stale, ale mam pewne wieksze
    oszczednosci rowniez w Polskim banku (po sprzedazy pewnych nieruchomosci).
    Potrzebuje przelac czesc tych pieniedzy (np. ekwiwalent ok. 10-20 tys. dolarow)
    na moje konto w USA z konta polskiego banku. Czy ktos moze mi doradzic jakis w
    miare tani sposob takiego transferu (niekoniecznie najszybszy). Z gory dzieki.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-12-20 21:56:30
    Temat: Re: przelew wiekszej kwoty z PL do USA
    Od: "Mojche Swartz" <n...@c...net>

    "pw" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > jakis w
    > miare tani sposob takiego transferu (niekoniecznie najszybszy). Z gory

    Polecam wykupic czek bankierski. Ja wykupywalem na 14 K w PEKAO SA jesiena
    rok temu. Koszt wyszedl cos okolo 200zl...Wystawca czeku jest PEKAO Sa za
    posrednictwem American Express...

  • 3. Data: 2004-12-21 20:54:05
    Od: "swiatowid" <s...@n...pl>

    Użytkownik "pw" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakis w
    > miare tani sposob takiego transferu (niekoniecznie najszybszy). Z gory

    przelew w banku. Jeśli Twój bank jest drogi - zmień go.

  • 4. Data: 2004-12-22 09:41:43
    Od: "grzegorz" <w...@w...pl>

> [...]
    jakis w
    > miare tani sposob takiego transferu (niekoniecznie najszybszy). Z gory
    PKO BP
    US transfer nie wiecej niz 140 zl