  • 21. Data: 2004-12-22 16:42:44
    Temat: Re: Srebrny Sez@m - pytanie do posiadaczy
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Marek" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cqbceg$53o$1@diplo.bci.pl...
    > Mam sezama silver, zakładałem zlecenie przez Internet i co to w takim
    razie
    > jest:
    > 17-12-2004 Opłata za realizację zlecenia stałego -1.00 PLN
    > 17-11-2004 Opłata za realizację zlecenia stałego -1.00 PLN
    > 15-10-2004 Opłata za realizację zlecenia stałego -1.00 PLN
    > Oszukują mnie?
    >
    > JM

    Proponuje zapytać poprzez opcję "zgłaszanie problemu" w Sezamie

    Darek

  • 22. Data: 2004-12-22 18:42:56
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Mam założone zlecenie stałe w Sez@mie i żadnej opłaty 1zł nie mam. Może
    > zlecałeś w placówce?

    Czyżby zlecenie rachunek na prowadzony w BPH ?

    pozd
    as

  • 23. Data: 2004-12-22 20:36:19
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam S." <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czyżby zlecenie rachunek na prowadzony w BPH ?
    >
    > pozd
    > as

    Nigdy w życiu. Płacę tak na inny bank, kilka razy już zakładałem. Jedno co
    mnie denerwuje to brak opisu transakcji w historii.

    Jest mała niezgodność w TOiP. Po pierwsze pisze że zlecenie stałe 1zł. A po
    drugie że przelew wykonany przez net nic nie kosztuje. Trzeba będzie
    podrążyć temat. Jak czasu starczy.

    Darek

  • 24. Data: 2004-12-22 21:53:10
    Od: bart <xbartx@_nospam_pf.pl>

    Marcin Jurczuk napisał(a):
    > On 2004-12-22, e...@o...pl <e...@o...pl> wrote:
    >
    > Jedyna wada u mnie (Białystok) to znikoma ilość Euronetów (2)..

    no ale są jeszcze wbk przecież ?

    --
    bart

  • 25. Data: 2004-12-22 21:55:01
    Od: bart <xbartx@_nospam_pf.pl>

    Marcin Jurczuk napisał(a):

    > Ja tam przeniosłem się do Multi z BPH i na razie jestem bardzo zadowolony.
    > Wiem jakiego dnia pobierają opłatę za konto, widać polcenia zapłaty.
    > Blokady na kartach są rozbite z podaniem adresu i nazwy sklepu :-)
    >
    > A w BPH pobierali opłatę w okresie 25-30 - tak losowo, blokady widzane sumarycznie,
    > ,brak widoczności poleceń zapłaty aktywnych w systemie..
    >
    > Ale jeśli chodzi o podstawową funkcjonalność to jest OK.

    no ja też się przeniosłem do multi i nie żałuję. ogólnie w bph robi się
    chyba syndrom wielkiego banku czyli olewanie. o moich przygodach pisałem
    już na grupie ale dorzucę jeszcze że ich onlinowość i chwalenie się nią
    na lewo i prawo to czysta kpina!!

    --
    bart

  • 26. Data: 2004-12-22 21:58:19
    Od: bart <xbartx@_nospam_pf.pl>

    Marcin Kubiczek napisał(a):

    > a nie chodzi tu o wybranie srebrnego sezamu i minimalne wpływy 1000 zł? cyba
    > jednak się nie zalapię na promocję;((

    no dokładnie to tylko tak na stronie pięknie wygląda a w rzeczywistości
    to jak nie będzie wpływów to masz ponad 9zł za utrzymanie (srebrny
    sezam) plus jeszcze 2,5 za zabezpieczenie karty a jak nie zrobisz 4
    transakcji bezgotówkowych to jeszcze 2 zł czyli razem prawie 14,5zł -
    czysty marketnig

  • 27. Data: 2004-12-22 22:03:47
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-22 09:40, Użytkownik Marcin Jurczuk napisał:
    > Bo jak nie zrobisz ich debetówką to zapłacisz w sumie 4,5 miesięcznie
    > per karta .

    Kto Cię tak okłamał?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 28. Data: 2004-12-23 07:46:44
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-23 08:51, Użytkownik Jacek Osiecki napisał:
    > Nie - wystarczy wykonać 4 operacje bezgotówkowe miesięcznie którąkolwiek z
    > kart.

    W zasadzie to 4 transakcje łącznie.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 29. Data: 2004-12-23 07:51:12
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 22 Dec 2004 08:40:12 +0000 (UTC), Marcin Jurczuk napisał(a):
> [...]

    [...]

    > Bo jak nie zrobisz ich debetówką to zapłacisz w sumie 4,5 miesięcznie
    > per karta .

    Nie - wystarczy wykonać 4 operacje bezgotówkowe miesięcznie którąkolwiek z
    kart.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 30. Data: 2004-12-23 09:36:12
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 23 Dec 2004 08:46:44 +0100, Marcin Nowakowski napisał(a):

    > W zasadzie to 4 transakcje łącznie.

    Tak przypuszczałem, choć nie sprawdzałem działania (nigdy nie płacę
    electronem bezgotówkowo)...

    Ale niech ktoś mi wytłumaczy: Niby ma być tych 2zł kary za brak płatności
    bezgotówkowych i 2,5zł za ubezpieczenie... tymczasem jedyne opłaty jakie
    widzę u siebie w historii konta to 9,95zł miesięcznie za konto.

    Pozdrawiam,