  • 1. Data: 2004-12-20 20:52:29
    Temat: BOŚ - inne saldo inna kwota dostępna na karcie
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Dziwne, bo w bankomacie BOŚ pokazuje mi saldo dostępne przykładowo 200 zł, a
    jak chcę wybrać kasę to pokazuje "brak dostępnych środków"

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 2. Data: 2004-12-20 20:58:18
    Temat: Re: BOŚ - inne saldo inna kwota dostępna na karcie
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
    > Dziwne, bo w bankomacie BOŚ pokazuje mi saldo dostępne przykładowo
    > 200 zł, a jak chcę wybrać kasę to pokazuje "brak dostępnych środków"

    Nic dziwnego. System BOŚia jest chyba off-line, więc "saldo dostępne"
    pokazuje nieaktualne. A z kolei karta zawsze sprawdza aktualny stan konta
    więc ponad to co masz nie wypłacisz. I dobrze - nie wpadniesz nieświadomie w
    niedopuszczalny debet.

  • 3. Data: 2004-12-20 22:25:45
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

> [...]
    > więc ponad to co masz nie wypłacisz. I dobrze - nie wpadniesz nieświadomie

    Dokladnie jest jak pisze Glenn. Korzyststajac czesto z tego banku
    praktycznie nie mozna dojsc jakie jest saldo rachunku ;(

    Lelek

  • 4. Data: 2004-12-21 00:15:46
    Od: "deney" <d...@o...pl>

    > Dokladnie jest jak pisze Glenn. Korzyststajac czesto z tego banku
    > praktycznie nie mozna dojsc jakie jest saldo rachunku ;(

    nie powiem, denerwuje mnie to ostatnio strasznie. ma ktos moze informacje,
    zamierzaja sie "zmodernizowac" moze?;)

    pozdr

    d.

  • 5. Data: 2004-12-21 12:13:39
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > nie powiem, denerwuje mnie to ostatnio strasznie. ma ktos moze
    > informacje, zamierzaja sie "zmodernizowac" moze?;)

    Wątpię-przecież dopiero co udostępnili net, więc nie sądzę, żeby rzucili się
    do zmian :-) Jeżeli używasz BOŚia ze względu na bezpłatne bankomaty, to może
    pomyśl o e-pakiecie Fortisa. Cena ta sama, bankomaty bezpłatne, a oni są
    online.