  • 1. Data: 2004-12-21 12:13:48
    Temat: Zamykanie konta w Inteligo
    Od: "StrongMan" <e...@n...dziala>

    Jak wyglada procedura? Bo to co pisza na www w FAQ jest malo konkretne...
    Niby wypelnia sie jakis formularz, ale nie mam pojecia skad go wziac... Na
    infolinie nie chce mi sie narazie dzwonic ;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2004-12-21 14:49:50
    Temat: Re: Zamykanie konta w Inteligo
    Od: "Marek Szydłowski" <m...@t...pl>

    > infolinie nie chce mi sie narazie dzwonic ;-)

    a szkoda... bo wlasnie tam zamowisz ten formularz ;-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-12-21 15:54:59
    Od: "StrongMan" <e...@n...dziala>

    > a szkoda... bo wlasnie tam zamowisz ten formularz ;-)

    Mailem go przysla czy jak?

    --
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2004-12-21 18:07:51
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Marek Szydłowski <m...@t...pl>
    w wiadomości <news:cq9d63$ldu$1@news.onet.pl> wstukał:

    > a szkoda... bo wlasnie tam zamowisz ten formularz ;-)

    Tylko po co?
    Cytat z <cnflkn$i6f$1@korweta.task.gda.pl>:
    <q>
    Niniejszym wypowiadam umowę rachunku bankowego o numerze: XXXX
    prowadzonym na rzecz <JA>.
    Pozostałe na rachunku środki proszę przesłać na konto o numerze: YYYY
    prowadzonym na rzecz JA
    </q>

    To działa...

    --
    +++++++++++++ 04/03/11 PROBLEM (MA28630) Licensed Program = 5722999
    ++++++++++++++++++++++++++++++ RECOMMENDATION Apply LIC PTF MF32389

  • 5. Data: 2004-12-22 08:21:26
    Od: "Paweł Derwich" <d...@p...pl>

    "StrongMan" <e...@n...dziala> napisał(a):
> [...]

    > Na
    > infolinie nie chce mi sie narazie dzwonic ;-)

    Napisz pismo w którym musisz podać swoje dane zgodne z danymi w umowie
    rachunku, numer rachunku, oraz rachunek na który chcesz żeby przelali
    środki z konta. Na dole pisma podpis zgodny z podpisem na umowie i wysyłka
    poleconym na adres inteligo. Po kilku dniach dostajesz telefon i pytają się
    czy pismo takie zostało rzeczywiście wysłane przez klienta, potwierdzasz i
    po miesiącu konta nie masz w inteligo.