  • 1. Data: 2004-12-20 21:17:59
    Temat: Pożyczka a umowa na czas określony
    Od: "MG42" <m...@g...pl>

    Witam.
    Kto mi doradzi gdzie można dostać pożyczkę, powiedzmy na 24-36 m-cy w
    wysokości 2000 - 3000 zł jeśli ma się umowę na czas określony (do końca
    kwietnia). Ktoś spotkał się z ofertą gdzie nie wymagają zaświadczeń o
    zarobkach lub nie interesuje ich okres zatrudnienia? Nigdy nie brałem
    kredytów i generalnie nie wiem co i jak.

  • 2. Data: 2004-12-21 12:04:39
    Temat: Re: Pożyczka a umowa na czas określony
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "MG42" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zarobkach lub nie interesuje ich okres zatrudnienia? Nigdy nie brałem
    > kredytów i generalnie nie wiem co i jak.

    Idź do jakiegoś banku i popytaj. Może najlepiej wziąć kredyt w rachunku
    (dopuszczalne saldo debetowe).
    Ja nie mam stałej umowy o pracę, a mam. Np. Kartę Kredytową :)

  • 3. Data: 2004-12-21 12:04:50
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-12-21, Robert Wicik <r...@M...onet.pl> wrote:
    > Idź do jakiegoś banku i popytaj. Może najlepiej wziąć kredyt w rachunku
    > (dopuszczalne saldo debetowe).
    > Ja nie mam stałej umowy o pracę, a mam. Np. Kartę Kredytową :)

    A gdzie ? :)

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 4. Data: 2004-12-21 12:13:10
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-12-21 13:04 Marcin Jurczuk said the following:

    > A gdzie ? :)

    Nie wiem jak on ale ja miałem/mam w rajfim, bzwbk,Multi

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 5. Data: 2004-12-21 12:14:37
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>