  • 1. Data: 2004-12-21 15:30:44
    Temat: 4-milionowy e-klient Nordea w Polsce
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Nordea ma już 4 miliony klientów bankowości elektronicznej na świecie.
    4-milionowe e-konto otworzyło małżeństwo przedsiębiorców z Gdyni w I
    oddziale Nordea Bank Polska w tym mieście.
    (...)
    Procentowo najwięcej e-klientów Nordea pozyskała w Polsce. W ciągu
    ostatnich dwunastu miesięcy Nordea Bank Polska zanotował aż 135-procentowy
    przyrost liczby kont internetowych otwieranych przez klientów
    instytucjonalnych oraz 55-procentowy - zakładanych przez osoby
    indywidualne. W sumie z bankowości elektronicznej Nordea korzysta w Polsce
    32088 klientów.
    (...)
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,7967

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2004-12-21 20:27:45
    Temat: Re: 4-milionowy e-klient Nordea w Polsce
    Od: "Piotr Malicki" <s...@n...pl>

> [...]
    > instytucjonalnych oraz 55-procentowy - zakładanych przez osoby
    > indywidualne. W sumie z bankowości elektronicznej Nordea korzysta w Polsce

    Tak,

    przyrost procentowy z 1-go klienta do 2-óch to 100%.
    Liczby wcale nie kłamią.

    Jest takie niemeckie przysłowie (moje wolne tłumaczenie):
    są kłamstwa, pie...lone kłamstwa i ... statystyki.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2004-12-21 21:31:16
    Od: "PiotrO" <p...@p...onet.pl.USUNTO>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:cq9fka$qnh$1@news.onet.pl...
    > Nordea ma już 4 miliony klientów bankowości elektronicznej na świecie.
    > 4-milionowe e-konto otworzyło małżeństwo przedsiębiorców z Gdyni w I
    > oddziale Nordea Bank Polska w tym mieście.

    pewnie dlatego Nordea Solo dziala ostatnio tak sprawnie :/

    pozdr
    PO

  • 4. Data: 2004-12-21 21:54:33
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Dnia 2004-12-21 22:31, Użyszkodnik PiotrO napisał :

    > pewnie dlatego Nordea Solo dziala ostatnio tak sprawnie :/

    Ale teraz już nie będzie "solo". Powinni zmienić nazwę :-)