  • 41. Data: 2004-12-23 21:52:42
    Temat: Re: Srebrny Sez@m - pytanie do posiadaczy
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > dzisiaj u mnie w województwie nie wiem jak indziej oszalały bankomaty
    > (jakiś błąd ogólny czy awaria systemu) i zjadały od razy karty - niezła
    > akcja przed świętami nie ma co.

    Chyba nie tylko u Ciebie w województwie :-)

    Wrocław ok. 11:30
    Bankomaty - pad, proszę iść do kasy.
    Kasa - trzeba dowód, a ja nanosiłem sie dowodu za Generał i już nie noszę.
    No to se wszedłem na stanowisku internetowym do Sez@ma, żeby podejrzeć ile
    przybyło z okazji Świąt - jednak ubyło, KK wyzerowana. No to się grzecznie
    zapytałem, czy mnie okradli, czy Lider ma jakieś przejściowe problemy.Ogólny pad
    kartowy - płacić też nie można. Zostało mi jeszcze pare groszy, to se rogala
    kupiłem. Idę z tym rogalem, właściwie już z połówką i widzę bankomat PKO BP przy
    którym nie ma ANI JEDNEJ OSOBY. Początkowo se pomyślałem: majaki z głodu. Ale co
    mi szkodzi spróbować, bo jakieś 3 miesiące temu otworzyłem Inteligo i przelałem
    parę złotych myśląc o płatnościach w internecie. Wypłacił. Tak się
    rozochociłem, że za prezent (dla siebie) też zapłaciłem kartą.
    I tak se teraz myślę: dywersyfikujcie się ludzie. Jeden Lider ma przejściowe
    problemy, to se jak paniska idziecie z rogalem do drugiego Lidera i po kłopocie.

    PS.
    A ten Lider to według Business Week'a bodajże znowu został jakimś SuperLiderem.
    Widziałem w kiosku, ale nie kupiłem. Ostatecznie Boże Narodzenie to czas
    refleksji, a nie tarzania się po podłodze ze śmiechu.

    Jacek

  • 42. Data: 2004-12-24 08:59:03
    Od: bart <xbartx@_nospam_pf.pl>

    Jacek wrote:

    > Chyba nie tylko u Ciebie w województwie :-)
    >
    > Wrocław ok. 11:30
    > Bankomaty - pad, proszę iść do kasy.

    no właśnie doświadczyłeś działania tego banku :) a wyobraź sobie jakbyś
    tylko tam miał konto i potrzebowałbyś na gwałt pieniędzy!!! toż to
    normalnie horror.
    ja np ostatnio miałem to samo w skrócie powiem:
    mam kartę kredytową i zrobiłem duplikat swojej dziewczynie. ale jak ona
    robiła zakupy to nie było tego widać u mnie??? na głównej karcie nie
    widać tego co się dzieje na duplikacie!!! się dowiedziałem, że trzeba
    bankowość elektroniczną uruchomić - no i urochomiliśmy (też się nie
    obyło bez wpadek ze strony banku) i co? i nic!! znaczy dalej nie widać.
    dzwonie do nich a oni na to - czas pokazania się 3 dni robocze!!! jako
    że to był czwartek to czekałem do wtorku. w między czasie chciałem
    przelać pieniądze z KK na konto wbijam się a tu nie widzę mojej KK!!! i
    tak to wygląda ich super-extra-odlotowy elektroniczny najnowocześniejszy
    i najlepszy w Polsce system - po prostu kpina i makabra :(
    dlatego też zdecydowanie nie polecam !!!

    bart
    --
    "Lecz będą biedakiem, jedyne co posiadam to marzenia. Rozsypałem me
    marzenia u twych stóp. Stąpaj miękko, gdyż stąpasz po moich marzeniach."

  • 43. Data: 2004-12-24 09:12:24
    Od: Fuma K <krzysp10.no_sp@m_wp.pl>

    Darek wrote:

    > A tak uściślając to 2 zł to jest opłata za kartę a 2,5 ubezpieczenie
    > (niektórzy się cieszą że wszystkie transakcje są ubezpieczone a niektórzy są
    > źli ze jest 2,5 - wszystkim się nie dogodzi)

    A niektórzy są wnerwieni sposobem wprowadzenia ubezpieczenia przez BPH

  • 44. Data: 2004-12-24 15:53:10
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

> [...]
    > i najlepszy w Polsce system - po prostu kpina i makabra :(
    > dlatego też zdecydowanie nie polecam !!!

    To trzeba było iść do okienka i dokonać przelewu. Taki sam koszt jak przez
    Sez@ma .

    Ja tylko się tak zastanawiam jak ostatnio są opisywane na grupie nowości w
    innych bankach i ludzie się cieszą z opcji,które od dawna mam w Sez@mie .
    Mam porównanie tylko z mBankiem i ichny systemuważam za bardzo ubogi.

    Darek

  • 45. Data: 2004-12-24 19:34:38
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Ja tylko się tak zastanawiam jak ostatnio są opisywane na grupie nowości w
    > innych bankach i ludzie się cieszą z opcji,które od dawna mam w Sez@mie .
    > Mam porównanie tylko z mBankiem i ichny systemuważam za bardzo ubogi.

    Hmmm, to bardzo ciekawe. Mógłbyś rozwinąć tę myśl?
    Ewentualnie jeszcze napomknąć coś o stosunku jakości do ceny i ogólnej
    niezawodności?

    Jacek

  • 46. Data: 2004-12-24 22:40:32
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    > Hmmm, to bardzo ciekawe. Mógłbyś rozwinąć tę myśl?
    > Ewentualnie jeszcze napomknąć coś o stosunku jakości do ceny i ogólnej
    > niezawodności?
    >
    > Jacek

    Rozwinę jak przetrzeźwieje i będę mógł się zalogować do obu systemów :)

    Darek