  • 1. Data: 2004-12-21 14:15:48
    Temat: Srebrny Sez@m - pytanie do posiadaczy
    Od: tire <t...@n...email>

    Witam

    Chce zalozyc konto Srebrny Sez@m - w zwiazku z tym mam pytania do
    uzytkownikow tego typu uslugi BPH-u:

    1. czy z tego rachunku moge bezplatnie robic przelewy oplacajac swoje
    rachunki (energia, gaz, TPSA, Plus GSM, Cyfra Plus etc. - a wiec
    przelewy na rachunki w roznych bankach) ?
    2. czy wykorzystuje wtedy opcje "Przelew 1-2-3" podajac numer swojego
    konta i konta docelowego czy jakos inaczej? (i jak wtedy podac, ze
    jest to wplata za rachunek, a nie jakas inna wplata?)

    Dziekuje za uwage i pozdrawiam - tire

  • 2. Data: 2004-12-21 14:59:53
    Temat: Re: Srebrny Sez@m - pytanie do posiadaczy
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    tire <t...@n...email> wrote:
    > 1. czy z tego rachunku moge bezplatnie robic przelewy oplacajac swoje
    > rachunki (energia, gaz, TPSA, Plus GSM, Cyfra Plus etc. - a wiec
    > przelewy na rachunki w roznych bankach) ?

    tak

    > 2. czy wykorzystuje wtedy opcje "Przelew 1-2-3" podajac numer swojego
    > konta i konta docelowego czy jakos inaczej? (i jak wtedy podac, ze
    > jest to wplata za rachunek, a nie jakas inna wplata?)

    Mozesz - nie musisz.
    Przelew 1-2-3 to bardzo udane nardzenie ulatwiajace przelewy.

    Nazwe wplaty podajesz zawsze w tytule przelwu. Poza tym kazdy klient ma
    teraz swoje subkonto - i cokolwiek tam wpiszesz - powinno byc uznane.
    (chyba, ze jeszcze recznie rozponzja - jak w spoldzielniach itp ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || http://PRnews.pl
    Zadbaj o swoje pieniadze!

  • 3. Data: 2004-12-21 15:02:25
    Od: "Jacek Marek" <n...@i...pl>

    tire wrote:
> [...]
    > rachunki (energia, gaz, TPSA, Plus GSM, Cyfra Plus etc. - a wiec
    > przelewy na rachunki w roznych bankach) ?
    U mnie tak to działa. Stety jeżeli chcesz robić przelewy cyklicznie co ileś
    dni to liczą sobie 1 zł za przelew. Ale zawsze można je wyklikać z przyszłą
    datą. A zaoszczędzone pieniądze, ......... - przeznaczyć na opłatę za
    rachunek ;-)

    > 2. czy wykorzystuje wtedy opcje "Przelew 1-2-3" podajac numer swojego
    > konta i konta docelowego czy jakos inaczej? (i jak wtedy podac, ze
    > jest to wplata za rachunek, a nie jakas inna wplata?)
    Konto Twoje jest automagicznie wpisane. Wpisujesz konto odbiorcy lub możesz
    wybrać je z listy, o ile masz już listę...

    JM

  • 4. Data: 2004-12-21 18:24:03
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

> [...]
    przyszłą
    > datą. A zaoszczędzone pieniądze, ......... - przeznaczyć na opłatę za

    Mam założone zlecenie stałe w Sez@mie i żadnej opłaty 1zł nie mam. Może
    zlecałeś w placówce?

    > Konto Twoje jest automagicznie wpisane. Wpisujesz konto odbiorcy lub
    możesz
    > wybrać je z listy, o ile masz już listę...

    Ja zapisuje sobie przelewy wzorcowe oraz zapisuje dane odbiorców. Z przelewu
    1-2-3 nigdy nie korzystałem.

    Darek

  • 5. Data: 2004-12-21 18:31:40
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "tire" <t...@n...email> napisal w wiadomosci
> [...]
    > konta i konta docelowego czy jakos inaczej? (i jak wtedy podac, ze
    > jest to wplata za rachunek, a nie jakas inna wplata?)

    Jezeli nie jestes jeszcze klientem Banku to skorzystaj z promocji
    http://konto.bph.pl/ - 12mies. bez oplat za prowadzenie konta.
    Umowe sie podpisuje bez wizyty w oddzialach.

    Darek

  • 6. Data: 2004-12-21 19:06:57
    Od: tire <t...@n...email>

    On Tue, 21 Dec 2004 19:31:40 +0100, "Darek"
    <0...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >http://konto.bph.pl/ - 12mies. bez oplat za prowadzenie konta.
    >Umowe sie podpisuje bez wizyty w oddzialach.

    W tym miejscu dziekuje Wam wszystkim za odpowiedzi. Wszystkie byly mi
    pomocne.

    Pozdrawiam - tire

  • 7. Data: 2004-12-21 20:09:28
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-12-21, tire <t...@n...email> wrote:

    > W tym miejscu dziekuje Wam wszystkim za odpowiedzi. Wszystkie byly mi
    > pomocne.
    >
    > Pozdrawiam - tire
    A propo bezpłatności to dowiedz się czy karty są wydawane bezpłatnie.
    Jak miałem tam konto to liczyli sobie 2,5 za każdą kartę miesięcznie
    jeśli było mniej niż chyba 4 transakcje i 2 PLN za obsługe.
    Jak się płaciło za konto + karte np dla żony to wychodziły
    miesiące po 19 PLN miesięcznie !..(jak nie przerobiło się tych
    zakupów kartą)..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 8. Data: 2004-12-21 20:32:13
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    jest jakiś haczyk w tym 12-miesięcznym bezplatnym koncie? coś mi się nie
    chce wierzyć że za nic się u nich nie będzie płacilo...

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329
    23 1050 1386 1000 0022 8231 8811

  • 9. Data: 2004-12-21 21:48:13
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jak się płaciło za konto + karte np dla żony to wychodziły
    > miesiące po 19 PLN miesięcznie !..(jak nie przerobiło się tych

    Dalej jest 2 +2,5. Te 2,5 to tzw. pakiet bezpieczne transakcje - BPH
    przejmuje odpowiedzialność za wszystkie nieuprawnione transakcje *nie tylko
    powyżej 150EUR).

    W obecnych czasach trudno jest nie wyrobić 4 transakcji.
    Tak się przyzwyczaiłem do płacenia kartą że nawet za czteropaka tyskiego nie
    płacę gotówką :)

    Darek

  • 10. Data: 2004-12-21 21:59:25
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Kubiczek" <u...@h...com> napisał w
    wiadomości news:cqa19g$pf5$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > jest jakiś haczyk w tym 12-miesięcznym bezplatnym koncie? coś mi się nie
    > chce wierzyć że za nic się u nich nie będzie płacilo...
    >

    > pozdrawiam,
    > mk

    Nie płci się jak umowa jest podpisana z pominięciem oddziału
    (korespondencyjnie)
    Jeden haczyk przy takich promocjach to opłata za zamknięcie konta przed
    rokiem po zakończeniu promocyjnego traktowania konta (tzn trzeba trzymać 1+1
    rok żeby jej nie było) . Wynosi ona 50zł (pkt 1.17 TOiP str 20 z tabeli na
    stronie www) . Żadko jest egzekwowana, ale jest. Czasami niektóre promocje
    są wyłączane z tej opłaty.

    Darek