  • 1. Data: 2004-11-13 23:03:24
    Temat: Skype SkypeOut płatności - statystyka
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    No to jak jest z tymi płatnościami za SkypeOut, proponuję bez komentarzy
    zebrać dane...

    TomekD
    =========

    PORAŻKA
    - Inteligo 13.11.2004 - 2 x cancelled, 2 x refused (TomekD)

    SUKCES:

  • 2. Data: 2004-11-13 23:11:16
    Temat: Re: Skype SkypeOut płatności - statystyka
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    TomekD <t...@p...onet.pl> wrote:
    > PORAŻKA
    > - Inteligo 13.11.2004 - 2 x cancelled, 2 x refused (TomekD)

    Pytanie - jaki kraj dales przy platnosci i czy w twoim nazwisku sa polskie
    literki ;) I jaka sume?
    Bo jak chciales "oszwabic" zeby nie placic VATu to moze zablokowali i po IP
    i po karcie?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 3. Data: 2004-11-14 00:57:40
    Od: Marcin Zyla <m...@m...com>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Pytanie - jaki kraj dales przy platnosci i czy w twoim nazwisku sa
    > polskie literki ;) I jaka sume?
    > Bo jak chciales "oszwabic" zeby nie placic VATu to moze zablokowali i po
    > IP i po karcie?

    SUKCES 29.08.2004
    mbank - euro po 4,46 i jeszcze zaraz na początku skypeout, 1x mbank, 1x
    inteligo.

    Ostatnia transakcja nie rozliczona prawidłowo - blokada zeszła i w 3
    tygodnie po zakupie nastapilo obciazenie.

    Znajomy przez anonymus proxy z USA kupuje karta z multi (ostatnia trans
    tydzień temu).

  • 4. Data: 2004-11-14 08:41:59
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    TomekD <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > =========
    >
    > PORAŻKA
    > - Inteligo 13.11.2004 - 2 x cancelled, 2 x refused (TomekD)
    -Inteligo 13.11.2004-1x cancelled,blokada na karcie do 20.11 (Marcin D.)
    Brak polskich znaków w nazwisku,jako kraj podałem Polskę.

  • 5. Data: 2004-11-14 10:58:36
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@z...org>

    "TomekD" <t...@p...onet.pl> wrote:

    > PORAŻKA
    > - Inteligo 13.11.2004 - 2 x cancelled, 2 x refused (TomekD)

    Tylko raz próbowałem zapłacić kartą Inteligo. Cancelled.
    Miałem blokadę, ale pieniądze wróciły po tygodniu na konto.

    --
    Jacek Wojaczyński

  • 6. Data: 2004-11-14 11:05:51
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    X...@p...zuzel.org,
    Jacek Wojaczyński k...@z...org:

    > Tylko raz próbowałem zapłacić kartą Inteligo. Cancelled.
    > Miałem blokadę, ale pieniądze wróciły po tygodniu na konto.

    Skad wrocily? Chyba nigdy go nie opuscily?
    Po prostu wygasla tygodniowa blokada.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2004-11-14 12:49:34
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

    Użytkownik "TomekD" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > =========
    >
    > PORAŻKA
    > - Inteligo 13.11.2004 - 2 x cancelled, 2 x refused (TomekD)

    Ze 3 tygodnie temu płaciłem jako ktoś z Bułgarii :-) Autoryzacja IP nie
    dopuściła transakcji (10 EUR) i dostałem za swoje-operacja cacelled.

    Potem pełnoprawnie "zavatowałem" i operacja się udała.
    Płatność VE Inteligo.

  • 8. Data: 2004-11-14 13:29:54
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:cn64ba$2q6$1@news.onet.pl...

> [...]
    > literki ;) I jaka sume?
    > Bo jak chciales "oszwabic" zeby nie placic VATu to moze zablokowali i po

    Jako kraj podawałem zawsze Polskę i naliczało mi VAT.
    W nazwisko mam polskie literki, za pierwszym razem podałem jak zwykle bez,
    drugi raz próbowałem z ogonkami. Do tej pory zawsze wpisywałem bez ogonków i
    nigdy nie było problemów.
    Mowa o transakcjach zakończonych jako CANCELLED.
    Z tych transakcji mam blokady na karcie.
    Skype na FAQ twierdzi że przyczyną pojawienia się CANCELLED może być błędny
    CVC. Ich opis transakcji mnie zdziwił, bo zawsze byłem przekonany że
    akceptacja wymaga CVC jak jest podawany i sprawdzany. Trzeba będzie
    pogooglić...

    TomekD

  • 9. Data: 2004-11-14 14:01:47
    Temat: Re: Skype SkypeOut płatno?ci - statystyka
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sun, 14 Nov 2004 13:49:34 +0100, w <cn7k8n$mgc$1@news.onet.pl>, "Zeus"
    <z...@f...de> napisał(-a):

    > Ze 3 tygodnie temu płaciłem jako ktoś z Bułgarii :-) Autoryzacja IP nie
    > dopuściła transakcji (10 EUR) i dostałem za swoje-operacja cacelled.

    Mnie ciągle wyrzucało refused lub cancelled -- pomogło dopiero wpisanie
    wszystkich danych wielkimi literami, bez PL-znaków i to po tygodniu karencji
    (ale równie dobrze mogło pójść z powodu burzy na Marsie :)).

    Z tego co wiem to Skype korzysta z jakiegoś dziwnego pośrednika i z
    korespondencji wynikało, że mają zamiar coś z tym zrobić w listopadzie.

  • 10. Data: 2004-11-14 14:56:28
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-11-14, Marcin Dominiak <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > -Inteligo 13.11.2004-1x cancelled,blokada na karcie do 20.11 (Marcin D.)
    > Brak polskich znaków w nazwisku,jako kraj podałem Polskę.
    Inteligo:
    ~20.X - CANCELED - Inteligo powiedziało, że na żądanie transakcji
    wysłało odpowiedź ACCEPT a transakcje odrzucił z jakichś przyczyn Skype ..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE