  • 1. Data: 2004-11-13 12:47:16
    Temat: TFI - gdzie
    Od: adrin <a...@i...pl>

    witam, jak myslicie gdzie lepiej kupic jednostki funduszy w mbanku czy w bph(sez@am),
    chodzi mi o dostep przez internet, a w
    obu tych bankach mam rachunki ;)

  • 2. Data: 2004-11-13 14:04:44
    Temat: Re: TFI - gdzie
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Nov 2004 12:47:16 +0000 (UTC), adrin <a...@i...pl>
    wklepał(-a):

    >witam, jak myslicie gdzie lepiej kupic jednostki funduszy w mbanku czy w
    bph(sez@am), chodzi mi o dostep przez internet, a w
    >obu tych bankach mam rachunki ;)

    Zdecydowanie w mBanku - większy wybór funduszy i bez prowizji.

  • 3. Data: 2004-11-13 14:41:42
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Zdecydowanie w mBanku - większy wybór funduszy i bez prowizji.

    Tym bardziej, ze te same fundusze co w BPHu bedziesz mial taniej w mBanku
    ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 4. Data: 2004-11-13 14:50:47
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-11-13 15:41, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Tym bardziej, ze te same fundusze co w BPHu bedziesz mial taniej w
    > mBanku ;)

    Pomijając obecną promocję w BPH. Tak czy inaczej - dość dziwne :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 5. Data: 2004-11-13 15:18:46
    Od: adrin <a...@i...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in

    > Tym bardziej, ze te same fundusze co w BPHu bedziesz mial taniej w
    > mBanku ;)

    hehe jak zwykle BPH nie zaskakuje...
    a moze jakies sugestie co do konkretnych funduszy? mysle nad DWS akcji, stopy zwrotu
    wygladaja calkiem imponujaco, a moze
    cos z malych spolek?

  • 6. Data: 2004-11-13 15:45:56
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Nov 2004 15:18:46 +0000 (UTC), adrin <a...@i...pl>
    wklepał(-a):

    >a moze jakies sugestie co do konkretnych funduszy? mysle nad DWS akcji, stopy zwrotu
    wygladaja calkiem imponujaco, a moze
    >cos z malych spolek?

    No, ale jakiego typu? Chcesz spekulować czy oszczędzać, jaki zakładasz poziom
    ryzyka, itd.?

  • 7. Data: 2004-11-13 15:54:28
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    adrin <a...@i...pl> wrote:
    > hehe jak zwykle BPH nie zaskakuje...
    > a moze jakies sugestie co do konkretnych funduszy? mysle nad DWS
    > akcji, stopy zwrotu wygladaja calkiem imponujaco, a moze cos z malych
    > spolek?

    A masz przecieki dokad tak beda zarabiac? ;)

  • 8. Data: 2004-11-13 16:16:40
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    stopy zwrotu wygladaja calkiem imponujaco, a moze

    > No, ale jakiego typu? Chcesz spekulować czy oszczędzać, jaki zakładasz

    dane historyczne:
    historia lubi sie powtarzac, ale nie w tak krotkim okresie - o tym na pewno
    zapomniales

  • 9. Data: 2004-11-13 20:54:43
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@w...net.pl> napisał w
    wiadomości news:cn5710$fd9$5@news.dialog.net.pl...

    > Pomijając obecną promocję w BPH. Tak czy inaczej - dość dziwne :)

    Czemu dziwne? Nie każdy ma rachunek w mBanku czy w Multi.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 10. Data: 2004-11-13 20:55:31
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "adrin" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > hehe jak zwykle BPH nie zaskakuje...
    > a moze jakies sugestie co do konkretnych funduszy? mysle nad DWS akcji,
    stopy zwrotu wygladaja calkiem imponujaco, a moze
    > cos z malych spolek?

    Ja osobiście wybrałem Skarbca Akcję.

    --
    Pozdrawiam,