  • 1. Data: 2004-11-13 14:57:15
    Temat: [Pekao] Od 26 listopada płatne rachunki walutowe
    Od: "Gilberto" <g...@p...onet.pl>

    miesieczne opłaty:
    dolary amerykanskie - 0.85$
    euro - 0.80euro
    franski szwajcarskie - 1.20CHF
    funty rytyjskie - 0.50GBP

    źródło: korespondencja od Pekao

    ps. jak sie ma eurokonto vip lub plus, to darmowe prowadzenie rachunku
    walutowego.

  • 2. Data: 2004-11-13 22:15:35
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "Gilberto" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > funty rytyjskie - 0.50GBP
    >
    > źródło: korespondencja od Pekao
    >
    > ps. jak sie ma eurokonto vip lub plus, to darmowe prowadzenie rachunku

    A napisali czy stawki będą się zmieniać wraz ze zmianami kursów walut?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-11-14 16:37:00
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Gilberto pisze:
    >ps. jak sie ma eurokonto vip lub plus, to darmowe prowadzenie rachunku
    >walutowego.

    Ciekawe kiedy wprowadzą opłaty za przelewy przez net ? :)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 4. Data: 2004-11-15 05:40:56
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > miesieczne opłaty:
    > dolary amerykanskie - 0.85$
    > euro - 0.80euro
    > franski szwajcarskie - 1.20CHF
    > funty rytyjskie - 0.50GBP
    >
    > źródło: korespondencja od Pekao

    A to Ciekawe, bo ja mam taki rachunek w dolarach tam, i nic nie dostalem, łobuzy :(
    Sa jeszcze gdzies fajne rachunki w dolarach za darmo?

    Wojtek

  • 5. Data: 2004-11-15 11:37:22
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Fotech <w...@p...onet.pl> wrote:
    > A to Ciekawe, bo ja mam taki rachunek w dolarach tam, i nic nie
    > dostalem, łobuzy :(
    > Sa jeszcze gdzies fajne rachunki w dolarach za darmo?

    Multi czy Nordea - ale karty do tego nie dostaniesz.
    nie wiem jak w BPHu

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 6. Data: 2004-11-15 17:27:45
    Od: szreder <s...@a...pl>

    Gilberto wrote:
> [...]
    > funty rytyjskie - 0.50GBP
    >
    > źródło: korespondencja od Pekao
    >
    > ps. jak sie ma eurokonto vip lub plus, to darmowe prowadzenie rachunku

    Przeczytaj uważnie to pismo z PEKAO, napisane jest tam, że posiadacze
    kont PLUS i VIP mogą złożyć podanie (czy tam wniosek), na podstawie
    którego te pazery mogą znieść tę opłatę. Nie ma tam tego co napisałeś
    ... Nie dość że zarobili na mnie kilka tysięcy z powodu różnic kursu USD
    to jeszcze każą teraz płacić za to że trzymam dewizy na koncie i moga na
    nich zarabiać, jutro zamykam tam konto . Od znajomych wiem że nie ja
    jeden. Po prostu chcą odsiać zwykłych klientów a zostawić bogaczy.

  • 7. Data: 2004-11-15 18:54:18
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    szreder <s...@a...pl> napisał(a):

    > .... Nie dość że zarobili na mnie kilka tysięcy z powodu różnic kursu USD
    > to jeszcze każą teraz płacić za to że trzymam dewizy na koncie i moga na
    > nich zarabiać, jutro zamykam tam konto .
    Ja dzisiaj już zamknąłem:)
    Od znajomych wiem że nie ja
    > jeden.
    Zgadza się.
    Po prostu chcą odsiać zwykłych klientów a zostawić bogaczy.
    Bogaty powinien umieć liczyć i szukać tańszego produktu.

    Marcin

  • 8. Data: 2004-11-15 20:23:32
    Od: "Gilberto" <g...@p...onet.pl>

    > Przeczytaj uważnie to pismo z PEKAO, napisane jest tam, że posiadacze
    > kont PLUS i VIP mogą złożyć podanie (czy tam wniosek), na podstawie
    > którego te pazery mogą znieść tę opłatę. Nie ma tam tego co napisałeś

    To niby co to znaczy?? Kurde prawde napisalem. Jak masz ktores z eurokont(vip
    lub plus), to nie bulisz za rachunek biezacy w walutach obcych!! a to,ze trzeba
    podanie/wniosek, to inna sprawa.

  • 9. Data: 2004-11-15 22:38:33
    Od: "radon" <r...@c...pl>

    > --
    A ile kosztuje prowadzenie tego dziwnego konta Plus lub VIP i w jakich to
    walutach ? To juz szczyt bo mają obecnie na rachunku A'vista 0 oprocentowania i
    jeszcze opłaty.
    Pozdrowienia

  • 10. Data: 2004-11-15 22:50:17
    Od: kompi <p...@o...pl>

    Użytkownik Gilberto napisał:

    > To niby co to znaczy?? Kurde prawde napisalem. Jak masz ktores z eurokont(vip
    > lub plus), to nie bulisz za rachunek biezacy w walutach obcych!! a to,ze trzeba
    > podanie/wniosek, to inna sprawa.

    Nieprawdę napisałeś , bo wyraźnie stoi że bank MOŻE opłatę cofnąć,
    MOŻE ale nie musi, albo cofnie albo nie a jak ich znam to odpowiedzą
    że cofną jak pan się ubezpieczy w Alianz od czegoś tam za 2,50 zł/mies
    to cwaniaki jakich mało, nie bez przyczyny mają miliard zł czystego
    zysku rocznie ...