  • 1. Data: 2004-11-14 09:17:40
    Temat: Zmiana waluty ponownie
    Od: "gogush(CUT_IT)" <"gogush(CUT_IT)"@poczta.onet.pl>

    Poniewaz nie uzyskalem odpowiedzi, zapytam jeszcze raz, moze jednak
    macie jakies doswiadczenia.
    Czy biorac kredyt mozna go przewalutwac w dowolnym momencie , czy sa
    jakies wymagania stawiane przez bank ?
    Jakich kursow uzywaja banki i jaka prowizje biora (a moze nie biora).
    Generalnie chodzi o to gdzie warto pod tym kontem wziasc kredyt aby
    oplacalo sie zmeinic walute kredytu w trakcie splat

    VG

  • 2. Data: 2004-11-14 11:03:35
    Temat: Re: Zmiana waluty ponownie
    Od: "Ksieciuniu6" <k...@o...pl>

    Uzytkownik "gogush(CUT_IT)" <"gogush(CUT_IT)"@poczta.onet.pl> napisal w
    wiadomosci news:cn784j$4r6$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    >

    > VG

    "Czy biorac kredyt mozna go przewalutwac w dowolnym momencie , czy sa

    Najczesciej mozna, wymagania zawsze jakies tam sa, poza tym szczegoly sa w
    umowie kredytowej

    "Jakich kursow uzywaja banki i jaka prowizje biora (a moze nie biora)."

    Kursy sa najczensciej tak dobrane zeby bank troszke szarpnal cie na
    roznicach kursowych, a prowizje biora, a jak nawet mowia ze nie biora to i
    tak poniesiesz jakies dodatkowe ukryte oplaty :)

    "Generalnie chodzi o to gdzie warto pod tym kontem wziasc kredyt aby
    oplacalo sie zmeinic walute kredytu w trakcie splat"

    Pytanie na co ten kredyt biezesz, jak na kupno mieszkania to przy zmianie
    walutyt trzeba oprucz zaplacenie prowizji itp. zmienic jescze wpis do ksiegi
    wieczystej, co wiaze sie znowu z dodatkowymi oplatami i oczywiscie staniem w
    kolejkach w sadzie katastralnym (co mnie osobiscie najbardzie przeraza) :)